Академія локального маркетингу

Обзор украинских СРМ систем для бизнеса на замену российским сервисам
Огляд українських СРМ систем для бізнесу на заміну російських сервісів

Розказуємо для якого бізнесу підходять СМР системи, їх фішки , варіанти інтеграцій з іншими платформами, підтримку від розробників, можливіть роботи з API.

Без паники: как выжить локальному бизнесу в условиях войны?
Без паніки: як вижити локальному бізнесу в умовах війни?

Сьогодні великий та малий бізнес у шоковому стані через війну України та росії. Однак з усіх сторін закликають відновлювати економіку країни. Кожен має працювати на своєму фронті.

Как подготовиться к праздникам: 6 инструментов локального маркетинга для продвижения на ТОП 20 и Google My Business
Як бізнесу підготуватися до свят: 6 інструментів локального маркетингу для просування на ТОП 20 та Google My Business

Команда ТОП 20 підготувала 6 дієвих інструкментів, як локальному бізнесу підготуватись до свят, щоб отримувати ще більше клієнтів і не випадати з поля зору.

Как отвечать на негативные отзывы: 11 советов
Як відповідати на негативні відгуки: 11 порад

Негативні відгуки - те, з чим рано чи пізно зустрічається кожна компанія. Без паніки, адже команда сайту ТОП20 підібрала для вас 11 кращих лайфхаків, які допоможуть вам гідно відповісти.

Нейминг - как важная составляющая создания бренда: советы, методы, лайфхаки
Неймінг - як важлива складова створення бренду: поради, методи, лайфхаки

Назва бренду - це більше ніж може здаватись на перший погляд, тому варто звернути досить багато уваги на цей пункт. Команда блогу ТОП20 допоможе вам розібратись у такому понятті як "неймінг".

Как правильно разговаривать с клиентом для увеличения продаж: правила обработки звонков
Як правильно розмовляти з клієнтом для збільшення продаж: правила обробки дзвінків

Комунікація з клієнтом - ключове у вашому бізнесі, адже саме від цього буде залежати обіг товару. Команда нашого блогу підготувала для вас чек-лист для того, що б ви говорили правильно.

Качественный контент в соцсетях: как сделать лучше и не навредить бренду
Якісний контент у соцмережах: як зробити краще та не нашкодити бренду

Команда нашого блогу підготувала для вас чек-лист всього, що необхідне для створення хорошої реклами вашого бренду за допомогою відомого інструмента - соцмереж.

Акции как маркетинговый инструмент увеличения обьема продаж: принципы, советы, примеры
Акції як маркетинговий інструмент збільшення об'єму продаж: принципи, поради, приклади

Вдало продумана маркетингова компанія із залученння клієнтів може значно підвищити об'єм продажу та, відповідно, прибуток.

Мова