Академія локального маркетингу

Как эффективно использовать ChatGPT в работе с клиентскими отзывами

Як ефективно використовувати ChatGPT в роботі з клієнтськими відгуками

Використання нейромереж, зокрема ChatGPT, допомагає ефективно та персоналізовано відповідати на відгуки, забезпечуючи швидкість та професіоналізм у взаємодії з клієнтами.

QR-коды в бизнесе: где и как их разместить для сбора отзывов клиентов
QR-коди в бізнесі: де та як їх розмістити для збору відгуків клієнтів

Стаття розкриває важливість відгуків для реклами товарів та послуг, особливості їх використання на картах та геосервісах, а також як швидко створити QR-код для отримання відгуків на Google Картах.

Эффективное удаление отзывов на Google Maps
Ефективне видалення відгуків на Google Maps

Стаття розкриває, як визначити та видалити неправомірні відгуки на Google, надаючи конкретні кроки через особистий профіль та дієві стратегії для зменшення їх негативного впливу на репутацію бізнесу.

Проблемы в анализе отзывов в маркетинге
Проблеми в аналізі відгуків у маркетингу

Маркетологи стикаються з викликами аналізу відгуків клієнтів, включаючи ручний аналіз, неясність відповідальності та протиріччя в інформації. Стаття пропонує рішення для подолання цих проблем.

Как помогают отзывы на Google Картах?
Як допомагають відгуки на Google Картах?

Стаття розглядає важливість відгуків на Google Картах у формуванні позитивної репутації бізнесу, підкреслюючи їх вплив на рейтинг, вибір клієнтів, довіру та представлення бізнесу.

Как узнать рейтинг и рейтинг на сайте ТОП20?
Від чого залежить ранжування і як рахується рейтинг на сайті ТОП20?

Одним зі способів оцінки рейтингу є використання формули Вільсона для параметра Бернуллі. Давайте розглянемо, що це за формула, від чого залежить ранжування і як рахується рейтинг на сайті ТОП20?

Обзор украинских СРМ систем для бизнеса на замену российским сервисам
Огляд українських СРМ систем для бізнесу на заміну російських сервісів

Розказуємо для якого бізнесу підходять СМР системи, їх фішки , варіанти інтеграцій з іншими платформами, підтримку від розробників, можливіть роботи з API.

Как подготовиться к праздникам: 6 инструментов локального маркетинга для продвижения на ТОП 20 и Google My Business
Як бізнесу підготуватися до свят: 6 інструментів локального маркетингу для просування на ТОП 20 та Google My Business

Команда ТОП 20 підготувала 6 дієвих інструкментів, як локальному бізнесу підготуватись до свят, щоб отримувати ще більше клієнтів і не випадати з поля зору.

Как отвечать на негативные отзывы: 11 советов
Як відповідати на негативні відгуки: 11 порад

Негативні відгуки - те, з чим рано чи пізно зустрічається кожна компанія. Без паніки, адже команда сайту ТОП20 підібрала для вас 11 кращих лайфхаків, які допоможуть вам гідно відповісти.