Огляд та порівняння СРМ систем онлайн бронювання: плюси, фішки, принцип роботи

Про технічні характеристики, ціни, фішки різних систем онлайн-бронювань по Україні.

Обзор и сравнение СРМ систем онлайн бронирования: плюсы, фишки, принцип работы

Все більше клієнтів не хочуть чекати відповіді на дзвінок від компанії і довго узгоджувати деталі. Зручніше записатись у будь-який час онлайн. Тим більш, коли доступна усі потрібна інформація про години прийому, вартість послуг та інше.

Онлайн-запис має безліч переваг і для самого бізнесу, від організації робочого процесу до ведення товарообігу. Функціонально це може бути просто посилання, що веде на онлайн-календар, віджет на сайт або навіть конкретна розробка під запит. В Україні існує безліч систем бронювання, які мають різні можливості та цінову політику. На їх вивчення власнику компанії піде не одна година. Тому команда ТОП 20 зробила порівняльний аналіз найпопулярніших сервісів за декількома критеріями. 

 

Коротко інформація подана у порівняльній таблиці. За нею можна швидко зорієнтуватись, потенційно яка система зручніше, а далі ознайомитись з повною інформацією нижче. 

 

 

Wlaunch

  • Для кого? Краса, спорт, медицина, освіта, побутові сфери, юридичні та бізнес послуги, події та дозвілля. 
  • Як працює? Фіксована кнопка, бічна панель, модальне вікно або посилання для переходу в систему з соц. мережі. Відбувається передача джерела онлайн запису та UTM міток для відслідковування. 
  • Додаток для користувача. Клієнт має кабінет, де доступні історія візитів, керування записами, пройдені опитувань від компанії, можливість залишити відгук, всі контакти. Можлива онлайн оплата з комісією. 
  • Додаток для працівників. З доступом до всіх бронювань, ведення бази клієнтів і календаря записів. 
  • Інтеграція з Google My Business: немає.
  • Імпорт бронювань по API: можливий. 
  • Мова інтерфейсу: українська, російська, англійська.
  • Техпідтримка: по Email цілодобово, по телефону з понеділка по п'ятницю 10:00-18:00. Інструкції з користування у безкоштовному додатку для компанії. 
  • Безкоштовний період: немає.

Ціна:

  • Варіюються залежно від кількості працівників / філій, є 2 види ліцензії. При купівлі більшого абонементу знижка. 
  • Є створення мобільного додатку під компанію для iOS та Android - 9000 грн.
  • Пакети смс та e-mail розсилок 

Фішки: 

  • Створення групових записів та їх зміни в 1 клік. Можливо створювати список очікування та різні види оплати для кожного клієнта. 
  • Організація випуску та підтримка подарункових сертифікатів, абонементів, проходження курсів. 
  • Планування акційних пропозицій, підказка для бізнесу про рекомендовані знижки клієнту. 
  • Проведення різних опитування до/після відвідування для покращення якості обслуговування, їх аналітика.
  • Звіти і статистика про фінансовий стан (касова історія), можливість відслідковувати зарплату працівників, нарахування премій та штрафів. 
  • Додаткові налаштування смс та e-mail розсилок (відправка від імені компанії + звіти). 
  • Аудит товарообігу - інформація про весь асортимент, залишки, ведення складської документації.
  • Автоматичне блокування підозрілих записів.

 

Easyweek

  • Для кого? Краса, медицина, авто, дозвілля, навчання, спорт, бізнес послуги, тощо. 
  • Як працює? Розробка під компанію веб-сайту з функцією запису, віджет на вже готовий сайт (різні варіанти дизайну) або посилання для переходу з соц. мереж. 
  • Додаток для користувача. Немає.
  • Додаток для працівників. Безкоштовний з доступом до бронювань, бази клієнтів, календаря, статистики і аналітики, управління працівниками. 
  • Інтеграція з Google My Business: є.
  • Імпорт бронювань по API: можлива додаткова розробка.
  • Мова інтерфейсу: українська, російська, англійська, німецька. 
  • Техпідтримка: перед стартом роботи адміністратор Easyweek допомагає з налаштуванням. З додатковими питаннями звернення на e-mail або в чат. 
  • Безкоштовний період: 14 днів.

Ціни: один тариф, вартість якого залежить від кількості працівників. При оплаті на рік знижка. 

Фішки: 

  • Ведення бази клієнтів, статистика візитів, сповіщення про запис для клієнтів та працівників (смс або e-mail). 
  • Аналітика, що визначає ТОП майстрів та послуги, налаштування робочого календаря. 
  • Розрахунок зарплати та управління філіями, різні типи доступу для перегляду. 
  • Аудит товарів - закупівлі, постачальники, витрати. 

 

Yclients

  • Для кого? Краса, медицина, спорт, освіта, дозвілля, авто, бізнес послуги, магазини. 
  • Як працює? Віджет на вже готовий сайт (багато дизайнів), посилання для запису через соц. мережі або реєстрація заявки клієнта через e-mail. 
  • Додаток для користувача. Доступно управління бронюванням, карта лояльності, сповіщення, можливість залишити відгук. Можлива онлайн оплата послуг та запис до декількох спеціалістів одразу.
  • Додаток для працівників. Календар для працівників, інформація зайнятість кабінетів/товарів, push-сповіщення про записи.
  • Інтеграція з Google My Business: є. 
  • Імпорт бронювань по API: можливий. 
  • Мова інтерфейсу: 25 мов.
  • Техпідтримка: цілодобова. Менеджер Yclients навчає працівників роботі з платформою + додатково надаються вебінари та текстові інструкції. 
  • Безкоштовний період: 7 днів. 

Ціни: залежить від кількості працівників / філій. Знижки при купівлі більшого періоду. Впровадження системи протягом 5 днів. Модуль смс повідомлень оплачується окремо.

Додатково оплачується налаштування маркетингу від спеціаліста Yclients та розробка мобільного додатку за потреби. 

Фішки: 

  • Можливість підключення API телефонії та Google.Analytics, Яндекс.Метрики. Аналітика  за показниками працівників, відвідуванням клієнтів, товарообігом. Цю інформацію можна сформувати у звіт під потреби компанії. 
  • Ведення клієнтської бази: сегментація, управління сповіщеннями та програмою лояльності, аналітика вподобань, історія відвідувань, коментарі. 
  • Розрахунок зарплати, фінансові звіти з можливістю вивантаження в Excel, аудит товарів та операції з ними (залишки, постачальники, аналіз витрат), інтеграція з касовими сервісами.

 

Simplybookme

  • Для кого? Краса, спорт, освіта, медицина, події та розваги, бізнес послуги. 
  • Як працює? Для сайту компанії віджет Iframe, кнопка або плагін Wordpress; кнопки для Facebook та Instagram; готовий сайт бронювання від SimplyBook.me. 
  • Додаток для користувача. Немає, але можлива онлайн оплата.  Є групові записи. 
  • Додаток для працівників: З доступом до онлайн календаря та записів. 
  • Інтеграція з Google My Business: є. 
  • Імпорт бронювань по API: можливий. 
  • Безкоштовний період: 14 днів.
  • Мова інтерфейсу: мультимовна. 
  • Техпідтримка: 24/7  + додаткові інструкції у форматі тексту та відео. 

Ціни: 4 тарифи, вартість яких коливається від  функціоналу

Фішки: 

  • Різні варіанти інтеграції з додатками, соц. мережами, сайтами. 
  • Величезна кількість додаткових налаштувань для сайту від розсилок до аналітики. 

 

Appointer

  • Для кого? Краса, медичні центри, ветеринарні клініки, фітнес центри, авто. 
  • Як працює? Віджет на вже готовий сайт або посилання для запису через соц. мережі. 
  • Додаток для користувача. Немає.
  • Додаток для працівників: Онлайн календар для співробітників з доступом до бази даних клієнтів, керуванням розсилкою, усіма додатковими налаштуваннями. 
  • Інтеграція з Google My Business: немає. 
  • Імпорт бронювань по API: невідомо. 
  • Безкоштовний період: 14 днів. 
  • Мова інтерфейсу: українська, російська. 
  • Техпідтримка: навчання перед стартом + додаткові інструкції у форматі тексту та відео. 

Ціни: Один тариф ціна якого різниця залежно від тривалості пакету. 

Фішки: 

  • Можливість перенесення інформації з іншої CRM системи.
  • Синхронізація з телефонією. 
  • Облік складу (документообіг, залишки, постачальники). 
  • Фінансові звіти та нарахування зарплати. 

 

Facebook

  • Для кого? Універсальна. 
  • Як працює? До бізнес сторінки підключається кнопка “записатись” (чи інша), яка перенаправляє на сайт або планувальник відвідувань у Facebook. 
  • Інтеграція з Google My Business: немає. 
  • Імпорт бронювань по API: немає. 
  • Мова інтерфейсу: мультимовна. 
  • Техпідтримка: бізнес самостійно налаштовує календар. 

Ціни: безкоштовно. 

 

Poster

  • Для кого? Ресторани, кафе, coffee-to-go, магазини одягу/продуктів. 
  • Як працює? Це не система онлайн-бронювання, а одна POS-система. 
  • Інтеграція з Google My Business: є, через партнера.
  • Імпорт бронювань по API: немає. 
  • Безкоштовний період: 15 днів. 
  • Мова інтерфейсу: українська, російська, англійська, іспанська. 
  • Техпідтримка: 24/7. Для тарифів Startup і Mini — поштою і чатом, для Business і Pro — пошта, чат або телефон. Надсилають вже налаштоване обладнання і допомагаэть все під’єднати телефоном або в чаті. 

Ціни: 4 тарифи, вартість яких коливається від  функціоналу та типу компанії. Знижки при купівлі більшого періоду. 

Є ряд додатків доповнень розділених залежно від потреб:

  • Poster Boss - звіти для керівника, щодо роботи закладу, ефективність персоналу, чеків й продажу у вигляді зручних графіків. Контроль фінансів та аудит складу. 
  • Poster Shop - розробка сайту, де клієнт може подивитись меню, замовити їжу доставку/на виніс та оплатити онлайн. Персональний дизайн, самостійне налаштування елементів сайту, керування спеціальними пропозиціями. Повний контроль замовлень та етапів доставки. 
  • Kitchen Kit - для кухарів автоматизація процесів, доступ до рецептури, сповіщення офіціантом.
  • Poster franchise - автоматизація роботи франчайзі, а саме швидка організація роботи нової точки, організація навчання, фінансова статистика, контроль цін, база клієнтів. 

Фішки: 

  • Poster запускається на будь-якому обладнанні. Працює з реєстраторами МІНІ-ФП, Марія та MG. Підтримує близько 20 моделей термальних принтерів. 
  • Величезний функціонал для складського обліку, фінансових операцій та звітів, маркетингу, розробки меню.

 

Yampos

  • Для кого? Beauty сфера.
  • Як працює? Додаток онлайн бронювання послуг для клієнтів компанії. 
  • Додаток для працівників. Онлайн календар для співробітників з доступом до бази.
  • Інтеграція з Google My Business: немає. 
  • Імпорт бронювань по API: немає.  
  • Безкоштовний період: 7 днів.
  • Мова інтерфейсу: російська, українська, англійська. 
  • Техпідтримка: на сайті розміщені текстові та відео інструкції по роботі з адмінкою Уampos. 

Ціни: 3 тарифи, вартість яких коливається від  функціоналу . При оплаті на рік знижка 30%.

Фішки: 

  • Робота з персоналом - нарахування зарплати, різний рівень доступу, управління записами.
  • Фінанси - касові зміни та синхронізація з ДПС, архів чеків, підключення РРО. 

 

Eservia

  • Для кого? Beauty сфера.
  • Як працює? Eservia Clients - додаток для клієнта, де він підключає улюблений салон (якщо той приймає бронювання) або обирає інший у потрібному місті. Далі бронює послугу чи зв'язується з компанією особисто, отримує сповіщення про свої записи, може відстежувати історію, переглядати новинки та акції. Eservia Beauty Widget - посилання у вигляді кнопки “забронювати”. Клієнт записується з сайту, через телеграм чи інші соц. мережі.
  • Додаток для працівників. Керування бронюваннями, push сповіщення про зміни для майстра, доступ до контактів клієнтів та легкий їх набір. Для кожного майстра легко встановити індивідуальний графік роботи (потрібні дні та години). 
  • Інтеграція з Google My Business: немає.
  • Імпорт бронювань по API: можлива додаткова розробка. 
  • Мова інтерфейсу: українська. 
  • Техпідтримка: 24/7.
  • Безкоштовний період: 1 місяць. 

Ціни: 4 тарифи (різниця у вартості змінюється в залежності від кількості підключених майстрів).  Для старту потрібно заповнити особистий кабінет. Компанія надсилає усю необхідну інформацію менеджери Eservia, які безкоштовно розміщують її. Далі навчають як користуватись функціоналом (лекція на 30 хв). 

Фішки: 

  • Аналіз: кількості та якості бронювань, доходів і витрат, рейтинг популярності майстрів та їх зайнятість. 
  • Аудит продукції (наявність товару, облік, інформація про постачальників). 
  • Захист від “зливу” клієнтської бази так як у функціоналі можна обмежити доступ працівникам до контактів клієнтів. 

Автор статті - "Хлипавка Поліна"

Найкращі статті