Більше десяти років на ринку. Розповідаємо про знані вінницькі компанії, які досі в тренді
Якщо за новим гаджетом —то в iPeople, якщо за святом — в «Шахерезаду». Вінничани обирають компанії, перевірені часом
Якщо за новим гаджетом —то в iPeople, якщо за святом — в «Шахерезаду». Вінничани обирають компанії, перевірені часом
- Триває конкурс «Народний бренд 2023». В рамках проєкту ми розповідаємо про локальний бізнес, вінницькі підприємства та компанії, які розвивають економіку міста і протягом багатьох років є його брендом.
«Народний бренд» — це конкурс на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який проводить RIA Media. Це 20-річна історія і традиції, що сильніші за ворога. Тому, навіть під час війни він відбудеться вдруге, щоправда, з деякими змінами. Тож, якщо ви представник вінницького бізнесу, встигніть стати учасником конкурсу «Народний бренд».
В рамках проєкту ми розповідаємо про вінницькі підприємства та компанії, які розвивають економіку міста і протягом багатьох років є його брендом.
iPeople — наші люди
Чому вінницькі покупці обирають телефони та інші гаджети саме в магазині iPeople? Компанія працює близько 12 років на ринку України, своє ім'я підтвердила якісним сервісом.
Бути в лідерах — це не лише бути першим в найкращі часи. Компанія iPeople мужньо зустріла виклики сьогодення. За словами менеджерів, коронавірус критичних проблем не приніс, і кризи не відчувалося. Ось повномасштабна війна внесла свої корективи. Попри негаразди компанія не лише зберегла свої магазини, а й відкрила нові.
— Коли почалася повномасштабна війна — стало важко не лише нам, а й усій країні, — розповідає менеджер з розвитку Олег Мельничук. — Але ми не розгубилися, з першого дня розгорнули волонтерську кампанію, допомагали військовим. У нас і по сьогодні існує правило ремонтувати техніку захисникам безкоштовно. Крім того, наша компанія і нині допомагає ЗСУ: передаємо волонтерську допомогу, телефони, генератори та іншу техніку.
Ми, як і вся наша країна, зацікавлені перемогти в цій важкій війні, щоб економіка країни зростала. Дуже важко було в перші місяці війни, але ми працювали і без продажів — запрошували людей у наші магазини підзарядити телефон, пригостити чаєм, розрадити розмовою, допомогти тим, хто потребує. На сьогодні працюємо впевнено, за період війни відкрили п'ять магазинів і намагаємося бути лідером на ринку України.
«iPeople — наші люди». Така філософія компанії наголошує на тому, що саме люди є фундаментом бренду.
— Наші люди — це наші клієнти, — розповідає Олег Мельничук. — Люди, які до нас звертаються один раз, ми робимо все, щоб вони з нами залишалися на довгі роки, співпраця була взаємоприємною і взаємовигідною. Ми цінуємо людей, які проявляють довіру і повагу як до компанії. Ми намагаємося відповідати взаємністю і все повертати сторицею.
Для того, аби мужньо долати ризики сьогодення, компанія дбає про своїх людей, якими називає не лише клієнтів, а й працівників iPeople.
— Всі люди, які у нас працюють — наші корпоративні клієнти, — говорить менеджер. — Ми дбаємо, щоб кожен наш працівник відчував себе захищено і комфортно. Ми забезпечуємо працівників зарплатою вище ринкової, корпоративними пільгами.
До речі, хоч магазини iPeople займаються продукцією відомої американської торгової марки «Apple», працівникам не обов'язково користуватися гаджетами саме цього бренду.
— Не є обов'язковою умовою, аби наші працівники користувалися телефонами та іншою продукцією саме «Apple», — кажуть у компанії. — Але після того, як знайомляться з продукцією магазину, її якістю, згодом переходять саме на техніку «Apple».
Загалом, компанія iPeople має близько 50 магазинів по всій Україні. У Вінниці працює вісім магазинів мережі, ще два в області. Тут не пропонують китайські підробки, а надають виключно оригінальну продукцію з гарантією.
— Наша продукція не потребує реклами,— говорить менеджер з розвитку Олег Мельничук. — Тому секретом успіху ми вважаємо тих людей, які приходять саме до нас, довіряють нам і стають нашими клієнтами. Ми дбаємо про те, щоб потреба клієнта була задоволена на 120 відсотків. Крім того, надаємо гарантійне обслуговування до двох років. Ми намагаємося зростати, не втрачати старих і приваблювати нових клієнтів. Потрібно продавати якісний і оригінальний товар, тоді все буде добре.
Ресторан «Шахерезада» — п'ятнадцятирічна історія успіху
Готельно-ресторанний комплекс «Шахерезада» — це місце, куди завжди хочеться повертатися. Опинившись на території комплексу, одразу поринаєш в атмосферу східної казки, відчуваєш себе комфортно і невимушено. І так вже протягом п'ятнадцяти років роботи закладу. Дізналися, в чому секрет успіху «Шахерезади».
— Наша робота — це спілкування людьми, — розповідає власник комплексу Руслан Шелест. — Неправильно зустріли гостей, не те сказали — прощавай кар'єра. Якщо в закладі немає людей — спілкуємося з адміністрацією, кухарями, офіціантами. Контакт з гостями чи командою — це ціла філософія побудови бізнесу. Тому, якщо десь відкрився новий ресторан і всі побігли туди, то незабаром вернуться назад — туди, де їх радо зустрічають і смачно годують. У щирому спілкуванні вся справа.
У ресторані «Шахерезади» вже протягом 15 років вінничани і гості міста можуть насолодитися улюбленими стравами і спробувати нові — місцеві кухарі вміють дивувати. В меню пропонуються страви традиційної української та європейської кухні, а також ласощі для прихильників здорового харчування, вегетаріанців.
Смачні страви, приготовлені професійними кухарями, сподобаються навіть найвибагливішим гурманам. Для комфортного розміщення гостей готельно-ресторанного комплексу «Шахерезада» надається дванадцять номерів п’яти категорій.
Здавалось би, протягом півтора десятка років «Шахерезада» стабільно на плаву. Це так, але тому слугували значні зміни.
— Протягом 15 років чотири рази все змінилося: було чотири ремонти, три рази змінилися адміністратори, — каже керівник. — На початку нашої роботи конкурентів було менше, зараз в рази збільшилось. Чому так само обирають нас? Це, як вибір автомобіля — хто до чого звик. Цінник, якість, бренд — за таким принципом обирають і наш заклад.
«Шахерезада» — це кращий ресторан, де можна провести будь-яке свято: весілля, день народження, корпоратив і т. п. Велика площа закладу дозволяє комфортно розмістити понад сто людей.
— Останнім часом відбувся апгрейд «Шахерезади», — говорить Шелест. — У закладі з'явилася дитяча кімната, літня альтанка, оновилося два зали. Територія, плитка, фасади, меблі — все змінилося. Залишився один великий зал, його теж чекають зміни. Якщо вчасно не зміниш інтер'єр і меню — пропав заклад. Успішний ресторан — це ціла історія і філософія, це зміни, які вимагають йти в ногу з часом. Будь-який заклад, коли він відкривається — всі туди біжать. Якщо ти продовжуєш тримати на рівні кухню, кухарів, — він буде популярний. А кухар та його страви складають 50% успіху закладу.
Головним завданням закладу — є радість і посмішки гостей. Проте самій «Шахерезаді» довелося пройти через скрутні часи.
— Коли почалася війна, я пішов добровольцем у військкомат, але через хворобу мене повернули, — каже власник комплексу. — А ще на перші дні війни в мене було заплановано три весілля, які відмінили. Уявляєте, що було із закупками? Не опустили руки, почали зустрічати переселенців, розселяти, годувати. Прийшлося комплекс поставити на паузу, при цьому виплачуючи зарплати колективу.
У травні вже з'явилися перші невеликі банкетики до десяти персон Звісно, все змінилося — тепер не до гучних застіль.
— Якщо були раніше весілля по 100-200 людей, зараз може бути шість весіль сумарною кількістю 70 осіб, — говорить Руслан шелест. — Раніше віп-залів не було для таких невеликих колективів, зараз довелося їх створювати. А ще після повномасштабного вторгнення ми втратили персонал — хтось виїхав за кордон, хтось на війні. Але ми працюємо на повну і в таких умовах. Гість, якщо платить гроші, він потребує і сервісу на рівні. Ми все робимо, аби бути в тренді й у важкі часи, змінюємося на краще, аби «Шахерезада» була улюбленим закладом відпочинку вінничан і гостей міста.
Автор статті - "Команда ТОП20"