Якісний контент у соцмережах: як зробити краще та не нашкодити бренду

Команда нашого блогу підготувала для вас чек-лист всього, що необхідне для створення хорошої реклами вашого бренду за допомогою відомого інструмента - соцмереж.

Качественный контент в соцсетях: как сделать лучше и не навредить бренду

Контент - дуже важлива річ, яка формує обличчя бренду. Варто серйозно підійти до деталей, адже від цього напряму залежатиме обіг товару, який ви рекламуєте. На сьогодні найпростіший спосіб рекламування - соціальні мережі, зокрема Instagram. Сьогодні ми поділимось з вами найдієвішими лайфхаками, які допоможуть ефективізувати ваш бізнес на максимум! Погнали!


Про що варто поговорити перед зйомкою?

  • Цільова аудиторія. Ви повинні орієнтуватись у потребах сучасного ринку та розуміти зацікавленість клієнтів у тих чи інших товарах. Формуйте тематику на сучасних тенденціях.     
  • Візуал. Пам’ятайте, що у вас є всього 5 секунд, аби зачепити потенційного клієнта. Було б краще, аби ви користувались фірмовими кольорами, знаками та слоганами бренду. Намагайтесь, аби вас впізнавали з-поміж інших брендів.
  • Який реквізит та чи необхідно винаймати студію? Будьте креативними, адже для якісної реклами зовсім не обов’язково витрачати багато коштів. Сучасні тренди натуральності допоможуть вам зекономити та підібрати гарний візуал для реклами.
  • Чи потрібні моделі для фотозйомки? Звісно, краще б було показати товар у процесі використання, проте не завжди. Інколи вистачить гарного візуалу. Якщо ви запрошуєте моделей, намагайтесь обговорити з ними концепцію товару та кожну деталь зйомки.
  • Які приклади візуалу профілів близькі для фотографа, поговоріть про його досвід, можливо він уже знімав подібне. Досвід стане у нагоді для уникнення майбутніх помилок та створення якісного контенту.
  • З якими профілями необхідно асоціюватись, аби привернути увагу якомога більше людей. У соцмережах активно працює таргет, який генерує близькі запити потенційних клієнтів. Скористайтесь цією послугою.

Зйомка фотоконтенту вдома

Задача не з простих, адже у своїй власній квартирі можна дуже легко загубитись в пошуках вдалого кадру. Власну квартиру можна використати в якості тренування перед студійною зйомкою, спробувати різний реквізит

Що потрібно робити:

  • На фоні домашніх шпалер фото вийдуть не зовсім якісними, тому радимо запастись тканиною, для створення гарного фону.
  • Якщо ваша кімната невелика, не потрібно намагатись знімати в повний зріст, адже можна акцентувати на деталях, фотографуючи навіть по пояс.
  • Світло. Придбайте штучне біле освітлення та не намагайтесь експериментувати із дзеркалами.

  • Якщо ви обрали однотонний фон, то пограйтесь із одягом, аксесуарами, рослинами та декором. Так ваш товар не буде виглядати нудним.
  • Враховуйте колір підлоги, адже не завжди він може асоціюватись із стилістикою вашого профіля.
  • Якщо у вас не ідеальні умови, скористайтесь темним стилем обробки фото, адже це може вирішити ряд проблем, в тому числі з освітленням.
  • Не шукайте у вашій квартирі красиву кімнату, краще думати про гарний куток, який можна оригінально обіграти.

Що не потрібно робити:

  • Ширококутова камера. Це зручно стосовно простору, проте, якщо занадто близько підносити камеру до предмета можна отримати занадто сильне викривлення пропорцій, що буде виглядати не гармонійно. Краще використовувати портретний режим.
  • Композиція. Вилаштували кадр, а виглядає все дуже пласким і нудним. Увімкніть сітку 3х3, що допоможе створити композицію  по центру, діагоналі, третині.
  • Перестаратись із реквізитом. Не варто використовувати багато реквізиту на фоні яскравого предмету, адже це відволікає увагу. Інколи краще звичайний монотонний фон.
  • Непідходящий фон. Не бійтесь коректувати колір фону за допомогою обробки, адже не завжди можна обрати гармонійний колір.
  • Забагато тексту. У крайньому випадку для візуалу оберіть максимум декілька ключових слів, які вкажуть на переваги товару. В ідеалі гарна картинка має говорити сама за себе.
  • Неправильно обробили фото: зайві бліки, непотрібний та неприродній реквізит, "синюшний" білий, проблеми зі світлом, - типові помилки.


Зйомка контенту в студії

Якісний контент, який може забезпечити високу популярність вашого продукту не завжди можна створити вдома, інколи простіше скористатись послугами фотостудії та обрати підходящу саме для вашого товару.

Плюси:

➕ Правильний інтер’єр може підсилити сприйняття бренду, гармонійний фон та правильні кольори закарбують продукт у пам’яті потенційного клієнта надовго.

➕ У кожній студії є декілька локацій, що допоможе створити різноплановий контент. Скориставшись послугами професійного фотографа, ви створите правильні та живі кадри.

➕ До речі, щодо живих кадрів, беручи участь у фотозйомці ви можете показати цілу історію бренду, особливо якщо це стосується ручної роботи. Саме такі продукти відносяться до емоційних покупок. Це надихає. Покажіть, як саме до вас прийшла ідея та яким був процес її реалізації.

➕ Якщо ви знімаєте декор, продемонструйте його “в ділі”, вписавши в інтер’єр фотостудії.

➕ Завітайте у фотостудію перед зйомкою та придивіться до реквізиту. Можливо вам не буде потрібно робити додаткових затрат і ви знайдете все для ідеальної фотозйомки свого бренду. Інколи вдається зняти весь контент у одній студії за один раз.


Що врахувати, щоб все пішло по плану?

  • Обробка фото. Не завжди хороша ідея довірити її фотографу, адже це може зіпсувати настрій бренду, який ви собі надумали. Можете обговорити здачу фінальних фото із світлокорекцією без авторської обробки і можливість отримати вихідні фото.
  • Тіні. Яким фото не було б крутим, але темні тіні при невдалому денному освітленні ніяк не впишуються у ваш світлий профіль. Обговоріть можливість підключення штучного освітлення до природного. Використовуйте тіні там, де дозволяє фон.
  • Перезавантаження деталями.  “Забитий” контент відволікає від реклами брендового продукту. Варто чергувати заповнені кадри із пустими. Може скористатись конструкціями або левітацією для того, аби додати до фото повітряності та оригінальності
  • Білий фон. Додавайте більше лайфсторі, адже кадри на білому фоні виглядають пласкими та нудними, краще виглядає жива стрічка. Користуйтесь нестандартними фото
  • Портретна динаміка. Якщо в кадрі фігурують обличчя, намагайтесь змінювати вираз та ракурси, адже коли один і той самий вираз обличчя дивиться в камеру - виглядає доволі лячно. 
  • Контрасти. Візуальне сприйняття ніяким чином не підсилить зйомка зелених шкарпеток на зеленій траві. Можете користуватись портретною зйомкою із розмиттям фону, або гратись із обробкою. Користуйтесь світлом, оригінально можна обіграти саме жорстке світло для контрасту. Найоптимальніше - підібрати гарний фон, про що поговоримо далі.
  • Старомодність кольору. Деякі відтінки, грубо кажучи, виглядають застарілими. Користуйтесь сучасними трендовими кольорами.
  • Доречність. Якщо ви не плануєте зіграти на “треш-контенті”, то подумайте про належність того чи іншого товару до місця зйомки згідно концепції. Якщо призначення товару просте та зрозуміли і він не виглядає надто яскравим, можете спробувати експериментувати з фоном та реквізитом.


Які є способи урізноманітнити фото товарів?

Уявіть, що ви фотографуєте об’єкт… Логічно, що для максимального привертання уваги вам необхідно поставити його в центр кадру. В результаті виглядає просто і нудно (звісно, якщо ви не планували робити фото у стилі “мінімалізм”). Відразу виникає бажання щось додати: деталі для урізноманітнення фото, цікавий фон - все, щоб додати кадру “життя” і заповнити пустий простір.
А тепер зупиніться і приберіть руку від зайвих деталей!

На допомогу прийде кадрування. Є два варіанти, як можна ним ефективно скористатись:

  • Масштабування. Іншими словами - приблизити об’єкт для того, аби ваш товар повністю заповнив кадр. Можете скористатись спеціальним макрооб’єктивом.
  • Правило третин. У даному випадку в кадрі може бути лише частина об’єкту. Правило свідчить, що найкращі місця для розміщення основного елемента фотографії (наприклад, тарілки з їжею) - це верхня, нижня, ліва або права третина фотографії або безпосередньо на перетині цих ліній. Можна користуватись золотим січенням також.


Де брати фони?


Головне, щоб фон справлявся із основним завданням - акцентувати увагу потенційного покупця на бажаному об’єкті. Білий та чорний фон - простий ідеальний варіант в плані контрасту, проте може статись так, що предмет просто “зависне” у повітрі. Найбанальніше - тканина і кольоровий ватман. Тканина додасть об’єму, а ватман створить ідеальний однотонний фон. Але все ж, це базові варіанти. Що робити, якщо хочеться чогось незвичного, тим самим підкресливши оригінальність бренду.

  • Придивіться до природних ландшафтів, де фоном можуть бути: трава, каміння, пісок.
  • Якщо вас оточує міський ландшафт: бетонні сходи, металоконструкції.
  • Якщо зручніше знімати вдома: насипний пісок, великі мушлі, домашні рослини, природні матеріали, які можна знайти на вулиці, або придбати в магазині.
  • Існує також безліч готових матеріалів для фону, зокрема: поліетилен, фольга, пакувальний папір, гофрований папір, повітряно-пухирчата плівка (приємний бонус: допоможе зняти стрес після зйомки).

Деякі корисні лайфхаки:

  • Не всім предметам необхідний додатковий оригінальний фон (зубна щітка гармонійно виглядає у ванній кімнаті, ніж на кольоровому фоні з трояндами).
  • Знімати  один об’єкт в кадрі на одному і тому самому паперовому фоні - нудно. Якщо створити об’єм за допомогою кількох паперів та додати реквізит - інша справа.
  • Фото-фон - чудовий вибір для лінивих, адже це може здешевити товар, краще використовувати “справжній” фон.
  • Натуральний дерев’яний фон - антитренд, хоча з тими брендами, де це доречно - ок.
  • Жорсткі тіні, які нагадують глянцеві фото - більше про комерційну зйомку. Знімайте живий контент.
  • Якщо ви вирішили обрати білий фон (який до речі сприймається завжди позитивно), але не знаєте де його брати: білий ватман, постільна білизна, біла фанера, техніка (часто білого кольору, тому можна скористатись кришкою, наприклад, від посудомийної машини).

 

На останок - пам’ятайте, що ці поради - підказка, намагайтесь бути максимально оригінальними, адже аудиторія полюбляє оригінальні кадри, не схожі на інші. Ваш креатив та наші лайфхаки допоможуть створити вам чудову рекламу для вашого бренду та збільшити цільову аудиторію. Така інформація допоможе вам направити контент у правильне русло.

Автор статті - "Любевич Ростислав"

Найкращі статті