Дитяча поліклініка №1
1.9
57 відгуків
Діагностика, огляд дитини, лікування. Реєстрація до обіду.

Дитяча поліклініка №1

1.9
Обслуговування
1.9
Ціна
2
Якість
1.8
57 Додати відгук
  • place
    Кропивницький, Шевченка, 36
Адреси

Послуги компанії Дитяча поліклініка №1

В Дитячій поліклініці №1 на вул. Шевченка в Кропивницькому приймають кваліфіковані фахівці. Тут здійснять якісну діагностику, огляд дитини і призначать відповідне лікування. Реєстратура працює: понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця. У суботу - до обіду.

Короткий зміст відгуків

Кваліфікація персоналу

Відгуки пацієнтів свідчать про неоднозначний рівень професійності медичного персоналу. З одного боку, трапляються позитивні відгуки про деяких лікарів, наприклад, терапевтів чи фізіотерапевтів, які допомагають пацієнтам та дають ефективні рекомендації. З іншого боку, велика кількість скарг на помилкові діагнози (гострий отит замість сірчаної пробки), грубе поводження з дітьми та брак емпатії демонструє проблему з підготовкою та етичним ставленням.

Організація роботи

Пацієнти часто відзначають хаос у роботі закладу. Неможливість запису на прийом через постійно зайняті телефони реєстратури викликає обурення. Черги до спеціалістів формуються як з електронного запису, так і з «живої черги», що породжує конфлікти між пацієнтами. Затримки на прийомах та непрозорі правила лише загострюють проблему.

Ставлення до пацієнтів

Грубе ставлення реєстраторів та медичних працівників до пацієнтів стало однією з найбільш частих скарг. Люди називають працівників «хамами», скаржаться на відсутність пояснень щодо процедур і вважають таку поведінку неприпустимою, особливо у закладах для дітей.

Умови перебування

Умови в закладі залишають бажати кращого. Пацієнти відзначають бруд, неприємний запах у туалетах та занедбаність приміщень. Парковка біля закладу є проблемою, що додає незручностей для відвідувачів.

Загальне враження

Попри окремі позитивні відгуки про окремих лікарів, більшість коментарів свідчить про низький рівень організації роботи, грубість персоналу та недоліки у наданні медичних послуг. Ці аспекти значно впливають на репутацію закладу та формують недовіру серед пацієнтів.

Next page