Стати кращим у нелегкі часи. Нагородили переможців конкурсу «Народний бренд 2023»

Стать лучшим в нелегкие времена. Наградили победителей конкурса "Народный бренд 2023"

У банкетній залі відомого в місті ресторану «Шахерезада» 13 грудня зібрався весь вінницький бомонд — тут відзначали кращих серед кращих, переможців конкурсу «Народний бренд 2023».

Представники знаних підприємств та компаній Вінниці, ті, від кого нині залежить розвиток економіки нашого міста, хто своєю працею наближає мир в нашу Україну, отримали нагороди конкурсу — довгоочікувані «Золоті Ніки», символ перемоги в конкурсі та народного визнання. 

 

Найбільша регіональна медіа корпорація RIA Media проводить конкурс серед компаній вже 22-й рік поспіль. Не зупинилися і в роки повномасштабного вторгнення.

«Народний бренд» продовжує працювати разом з усією країною, адже це історія і традиція, що сильніші за ворога. Продовжувати бізнес в Україні, допомагати воїнам ЗСУ, тим самим наближаючи перемогу — це теж неабияка сміливість у нелегкі часи. 

 

Гості свята під мелодійні ритми саксофону частувалися ігристими напоями від партнера ТМ «Fiorelli» і пригощалися вишуканими стравами від «Шахерезади». Вели церемонію вручення нагород «Народного бренду» Ольга Сольвар та Олександр Прибиш.

Генеральний директор RIA Media Олег Горобець вручав переможцям конкурсу «Золоті Ніки», символ перемоги та народного визнання. 

 

Другий рік поспіль «Народний бренд» має благодійну мету. Цьогоріч зібрані на урочистостях кошти підуть на придбання квадрокоптера для підрозділу аеророзвідки 411 окремого стрілецького батальйону. 

— Другий рік ми відзначаємо не великі наші перемоги, а те, що ми боремося і продовжуємо боротьбу, — зазначив генеральний директор RIA Media Олег Горобець. — Другий рік поспіль ми створюємо новий український бренд — український народ і нація перероджується, ми відроджуємо свою ідентичність. В даний час немає нічого важливішого, ніж підтримка нашої армії, наших захисників. Саме завдяки ним Вінниця залишається мирним містом, Україна продовжує жити і працювати. В нашому колективі теж є двоє захисників з Вінниці, один з Тернополя. Олексій Щербань, поранений лікується у Вінниці. Андрій Карпенко знаходиться в підрозділі аеророзвідки. Саме сьогодні ми організували збір на квадрокоптер Mavic для цього підрозділу.

 

Сміливість будувати майбутнє

Церемонія нагородження тривала кілька годин. За цей час присутні не тільки дізналися імена переможців у номінаціях, але й встигли обзавестися корисними контактами, випити ігристого з друзями і партнерами. Для кожного з присутніх конкурс «Народний бренд» — запорука успіху.

 

На врученні нагород «Народного бренду 2023» були присутні компанії, які отримують «Золоту Ніку» з першого року заснування конкурсу, є й новачки. 

Генеральний спонсор конкурсу «Народний бренд» — будівельна компанія «Svarog Development», флагман на ринку первинної нерухомості, яка створює квартири еліт-класу для поціновувачів з вишуканим смаком. Цьогоріч компанія отримала першу свою «Золоту Ніку». 

 

— Ми створюємо дім, оселю, це дуже  важливо в нашому житті, і ми прагнемо творити найкраще. «Svarog Development» працює для людей і змінює стереотипи, — сказала під час нагородження керівник відділу маркетингу та піару Оксана Логай. — Наша команда горить своєю справою, прагне творити житло, в якому будемо самі творити свої щасливі історії життя. Втілюємо в життя все задумане, як і кожен бізнес в умовах війни в нашій країні. У період початку війни ми призупинили діяльність з метою збереження інвестиційних потужностей. Керуючий та власник компанії «Svarog Development» Рустам Логай вступив до лав ЗСУ для захисту країни, наших домівок і свого бізнесу. Було впроваджено антикризову стратегію, що дало змогу не лише зміцнити свою потужність в рази, а й на порядок покращити характеристики проектів. на сьогодні продовжуємо розбудовувати країну, що є символом Перемоги навіть у такі кризові часи.

Віп-партнером конкурсу стало агентство нерухомості «Олімп». Компанія також посіла перше місце в своїй номінації. Це вже не перша перемога «Олімпу», агентство співпрацює з «Народним брендом» понад двадцять років, що значить — має беззаперечну довіру у вінничан.

 

— Переможцям конкурсу «Народний бренд» бажаю більше нових злетів, починань і досягнень заради нашої перемоги, — розповіла керівник відділення агентства нерухомості «Олімп» Юлія Понайотова. — Ми відкриті для підприємців міста, для кожного вінничанина. Ми готові зробити все, щоб кожен житель міста отримав комфортне житло, офіс для бізнесу. Працюємо заради людей і Перемоги.

Переможецем у номінації «Магазин гаджетів та побутової техніки», а також Люкс партнер конкурсу «Народний бренд» стала компанія iPeople. Компанія працює близько 12 років на ринку України, має близько 50 магазинів по всій Україні, своє ім'я підтвердила якісним сервісом. «iPeople — наші люди». Така філософія компанії наголошує на тому, що саме люди є фундаментом бренду.

 

— Є люди, які тримають небо, є бренди, які тримають слово, — сказала співвласниця компанії Олександра Довгій. — Цей рік був дуже непростий для усіх нас — ми втратили величезну кількість людей, які тримали небо. Наше завдання, залишатися тими брендами, які тримають своє слово. Біля мене стоїть Юрій Довгій, співвласник компанії, людина, яка яка є військовим ЗСУ, він боронив фортецю Бахмут і брав участь у боях під Гостомелем. Ми усі з вами створюємо робочі місця, платимо податки, забезпечуємо гідними умовами праці, допомагаємо ЗСУ. Ми працюємо для вінничан, адже iPeople — наші люди.

Олександр Кірієнко та Роман Ярошинський, власники доставки квітів «Million Flowers», розповіли, як для їх бізнесу пройшов другий рік повномасштабної війни та як компанії вдалося стати лідером.

 

— Ми працюємо з 2018 року, — розповіли співвласники «Million Flowers».— Під час повномасштабної війни нам вдалося вистояти завдяки нашій команді, людям. Складнощі з'явилися ще під час пандемії. Коли почалася війна, квіти віддавали за  безцінь, завдяки цьому могли донатити на ЗСУ, залишитися на плаву. З березня 22-го року запрацювали наповну. Ми завжди цілилися на те, щоб сервіс був доступним, доставка швидкою, а ціни привабливими для клієнта. Ці фактори об'єдналися і це нам дало можливість вийти в лідери.

Переможці у номінації «Кондитерські вироби» компанія «Солодка Мрія» поділилася власним секретом успіху.

 

— Завдяки нашим працівникам і нашим клієнтам ми вистояли у непрості часи, — каже Мар'яна Мельник, менеджер компанії «Солодка Мрія». — Ми ні на день не припинили виробництво, наші клієнти тримають нас в тонусі. Ми використовуємо лише натуральні продукти, робимо все, щоб було якісно і смачно. Намагаємося бути кращими у своїй справі, тому наша компанія є щорічним переможцем «Народного бренду». 

СТО «Бош Сервіс Автодром» теж є багаторічним фаворитом серед вінничан.

 

— Шлях нашої компанії напрацьований не одним роком. Ми перемогу в «Народному бренді» здобуваємо не вперше. Плануємо зустрітися на святі і в подальшому, — говорить представник компанії «Бош Сервіс Автодром» Богдан Гуцол.— Специфіка нашої справи заключає в собі багато факторів:, висококваліфіковані спеціалісти, які надають послуги, лояльність, клієнтоорієнтованість. Ці фактори є запорукою нашого успіху в різні часи.

«Народний бренд» — не просто нагорода

 

Впродовж жовтня-листопада, нагадаємо, на сайті top20.ua точилася боротьба за перемогу в голосуванні конкурсу «Народний бренд 2023», який понад двадцять років визначає кращі підприємства і компанії.

Щороку в конкурсі беруть участь тисячі компаній, починаючи від нещодавно заснованих і до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів. 

 

У Вінниці в цьому році за звання кращих змагалися 3368 підприємств і компаній у 62 номінаціях. За них проголосувало понад 29 тисяч вінничани, віддали голосів — 381 759. Це свідчить про популярність конкурсу серед бізнесових кіл Вінниці, про довіру до народного рейтингу вінничан. Імена всіх переможців «Народного бренду 2023» можна побачити Тут.

Фотозвіт з церемонії нагородження переможців конкурсу Тут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор статті - "Команда ТОП20"