Правила користування сайтом в м. Рівне

Використання інформаційного сервісу довідки top20.ua Користувачем означає, що Користувач приймає і зобов'язується дотримуватися всіх нижченаведених умов. Правила користування сайтом є публічною офертою, у відповідності зі статтею 641 Цивільного Кодексу України. Згодою Користувача з Правилами вважається фактичне користування Сайтом, його сервісами та результатами інтелектуальної діяльності, розміщеними на ньому.

Адміністрація залишає за собою право вносити до Правил зміни, які набирають чинності з моменту публікації.

Користувач і Адміністрація будуть намагатися вирішити всі суперечки і розбіжності, що виникають між ними, шляхом переговорів. У разі неможливості вирішити суперечки і розбіжності шляхом переговорів вони підлягають розгляду у відповідному суді за місцем знаходження Адміністрації.

 

Основні терміни

 

  • Сайт — це сукупність інтернет-сторінок, розміщених на домені top20.ua.
  • Користувач — це юридична або фізична особа, яка отримала доступ до Сайту та використовує або використовувала його. Користувач також може бути особою, яка пройшла процедуру реєстрації та отримала індивідуальний логін та пароль. Користувач автоматично погоджується з умовами користування сайтом.
  • Адміністрація володіє всіма майновими правами на сайт, включаючи права на доменне ім'я, та здійснює його адміністрування.
  • Обліковий запис — це простір, захищений паролем, який містить інформацію про користувача та контент, створений ним (відгуки, повідомлення, текст, фотографії, зображення та інші матеріали).
  • Авторизація — це процедура входу в особистий кабінет за допомогою введення логіна та пароля, створених користувачем під час реєстрації або через соціальні мережі.
  • Контент — це будь-яке інформаційно-значуще наповнення сайту, залишене користувачем під своїм обліковим записом.
  • Модерація — це перевірка, впорядкування та редагування інформації з метою забезпечення якості контенту.
  • Відгук — це особиста оцінка та/або враження користувача, залишені на бізнес-сторінці компанії через авторизацію або через отримання даних з інших перевірених джерел.

 

1. Обмеження відповідальності Адміністрації

1. 1. Оскільки ідентифікація користувачів інтернет-сайтів є проблематичною з технічних причин, Адміністрація не відповідає за те, що зареєстровані користувачі є дійсно тими людьми, за кого вони себе видають, і не несе відповідальності за можливу шкоду, заподіяну іншим особам з цієї причини, за неправдиву або неповну інформацію. 

1. 2. Адміністрація не може гарантувати дійсність особистості інших користувачів, з якими ви можете взаємодіяти під час використання сервісу, а також достовірність інформації про компанії.

1.3. За допомогою сайту можна отримати доступ до інших сайтів в мережі Інтернет. Адміністрація не має жодного контролю над цими сайтами, і користувач отримує доступ до них виключно на власний ризик. Користувач визнає та погоджується з тим, що Адміністрація не несе жодної відповідальності за доступність до таких сайтів, їх контент, а також будь-які наслідки, пов'язані з використанням цих сайтів.

1.4. Адміністрація намагається забезпечувати безперебійну роботу сайту, проте не несе відповідальності за повну або часткову втрату контенту, що розміщений на сайті, а також за недостатню якість або швидкість перегляду такого контенту.

 

2. Права та обов'язки Адміністрації

2.1. Адміністрація залишає за собою право на власний розсуд модерувати або видаляти будь-яку опубліковану Користувачем інформацію, у тому числі Контент, що порушує заборони, встановлені Правилами користування. За необхідності відправляти Користувачам електронною поштою повідомлення, що стосуються використання Сайту.

2.2. У випадку розміщення Користувачем Контенту, що йому не належить, і надходження від правовласника мотивованої скарги на порушення його охоронюваних законом прав, Адміністрація має право вилучити розміщений Користувачем Контент або заблокувати доступ до нього без повідомлення Користувача і без пояснення причин.

2.3. Бізнес-сторінка компанії не видаляється з Сайту за будь-яких умов. Якщо компанія припинила існування, контактна інформація видаляється, так як вона більше не є актуальною. Текст про компанію та відгуки не видаляються, оскільки несуть цінність при виборі сервісу для Користувача. Зачинена назавжди бізнес-сторінка компанії отримує відповідну позначку і не виводиться у списку в рубриці.

2.4. Користувач згодний з тим, що Адміністрація залишає за собою право припинити дію Облікового запису Користувача та/або заблокувати Користувачеві доступ до Сайту в будь-який разі порушення правил користування Сайтом.

 

3. Права та обов'язки Користувача

Користувач має право:

3.1. Користуватися Сайтом.

3.2. Розміщувати відомості, інформацію, що не суперечать чинному законодавству України.

3.3. Направляти скарги з питань роботи Сайту через розділ “Контакти” або на емейл [email protected].

4.4. Користувач має право видалити власний обліковий запис, де також будуть видалені персональні дані користувача. Для цього Користувачу потрібно написати на емейл адміністрації сайту [email protected]

 

4. Правила розміщення Відгуків

На Сайті немає системи попередньої Модерації. Це означає, що Відгуки публікуються одразу після написання. Одним із прав користувачів є право залишати відгуки після авторизації на сайті. На сайті розміщуються відгуки зі сторонніх ресурсів, а саме: TripAdvisor, Foursquare та Google Business Profile. Адміністрація має право видаляти відгуки, що суперечать правилам.

Автор відгуку має принципове право відкликати відгук або змінити його зміст – для цього зверніться на пошту [email protected]. Якщо ви є власником компанії і впевнені, що відгук на сайті має необґрунтований характер, зверніться на пошту [email protected].

4.1. Дозволяється:

4.1.1. залишати відгуки, які описують досвід отримання клієнтського сервісу, навіть якщо вони не купували товар чи послугу (наприклад, консультація у магазині);

4.1.2. давати оцінку телефонної розмови, якщо була отримана консультація працівника компанії тощо;

4.1.3. додавати підказки, клієнтський досвід чи корисну інформацію при виборі компанії (наприклад, рекомендація конкретної страви тощо);

4.1.4. писати відгуки та враження за маленьких дітей чи людей похилого віку, що не можуть самі користуватися сайтом, за умови, що вони були учасниками взаємодії з компанією.

4.1.5. публікувати контактну інформацію, пов’язану з бізнесом, зокрема номер телефону, електронну адресу або ім’я користувача соціальної мережі.

4.1.6. публікувати повне ім’я фізичної особи, якщо воно входить у загальновідому або рекламовану назву компанії чи якщо така особа веде професійну діяльність під власним іменем. 

4.2. Забороняється: 

Видаляються Відгуки Користувача авторизованого за допомогою одноразових сервісів-емейлів; залишені з емейлів, що мають незрозумілі/неправдиві імена; Відгуки, де ім'я Користувача на Сайті не відповідає з імені вказаному в емейлі.

Адміністрація має право подати запит на підтвердження фактів (чек, виписка) правдивості позитивного чи негативного Відгуку Користувачу, якщо є підозра на його фейковість. У разі непідтвердження – Відгук видаляється. Також Відгук підлягає видаленню, якщо його залишено із метою вимагання винагороди від компанії.

Автор Відгуку несе тягар доведення достовірності й правдивості Відгуку, в разі оскарження Відгуку в суді. Також у відповідності зі статті 30 Закону України "Про інформацію" оціночні судження не можуть спростовуватися або доводитися, оскільки є особистою думкою автора Відгуку: "відповідати" або "не відповідати" дійсності можуть тільки фактичні обставини. Адміністрація не є судовим органом і не уповноважена розглядати суперечки між Користувачами (тобто між компанією та клієнтом цієї компанії). Відгуки, що суперечать правилам Сайту підлягають видаленню.

4.2.1. Агресивні дії. Забороняється публікувати Контент із метою вчиняти агресивні дії щодо осіб чи компаній або заохочувати інших до таких дій. Зокрема це стосується: контенту, який містить конкретні погрози завдати шкоди окремим особам або певним групам людей, що може призвести до їхніх обґрунтованих побоювань за свою психічну чи фізичну безпеку або здоров’я.

4.2.2. Ворожі висловлювання. Ми вважаємо, що кожна людина, незалежно від раси, етнічного походження, віросповідання, обмежених можливостей, віку, громадянства, статусу учасника бойових дій, сексуальної орієнтації, статі, гендерної ідентичності, касти чи інших захищених законом статусів, має право отримувати інформацію та ділитися нею, не наражаючись на ворожі висловлювання. Не публікуйте й не поширюйте контент, який містить будь-які форми ворожих висловлювань: прямих закликів вчиняти насильство щодо захищених осіб або груп людей; контенту, який принижує людську гідність, зневажає окремих осіб чи групи людей на основі захищеної ознаки.

4.2.3. Образливий контент. Це стосується: необґрунтованих тверджень про неетичну поведінку чи кримінальні правопорушення. Переходити на взаємні образи чи напади (висловлювання непристойного характеру, а також образливі й лайливі слова). Видаленню підлягають Відгуки або їх фрагменти, що містять ствердження, які може встановлювати лише суд. Наприклад, звинувачення "шахрай", "злочинець", “убивця” і т.д.

4.2.4. Особиста інформація. Не поширюйте й не публікуйте особисту інформацію без дозволу. Особиста інформація – це будь-які дані, за допомогою яких можна ідентифікувати особу. Розголошення такої інформації може призвести до завдання шкоди в разі її неналежного або недопустимого використання. Зокрема це стосується: контенту, що містить особисту інформацію, опубліковану без згоди людини (наприклад, її повне ім’я або прізвище, зображення обличчя на фотографії чи відео тощо);  ідентифікаційної та іншої особистої інформації (вашої чи інших людей), зокрема фінансових і медичних даних або відомостей в офіційних посвідченнях. 

4.2.5.  Фальшування взаємодії. Інформація, яку ви додаєте має відображати реальну ситуацію в певному місці чи компанії або ваші справжні враження про них. Тому ми забороняємо будемо вилучати такий контент.

4.2.5.1. оплати, спонукання чи заохочення до публікації контенту, що не відповідає реальній ситуації;

4.2.5.2. перешкоджання чи заборони публікації негативних Відгуків або вимагання позитивних Відгуків від клієнтів;

4.2.5.3. контенту, який не ґрунтується на реальному досвіді або хибно представляє місце, товар тощо; 

4.2.5.4. контенту, створеного на прохання компанії в обмін на знижки, безкоштовні товари та/або послуги;

4.2.5.5. контенту, опублікованого конкурентом, щоб підірвати репутацію компанії чи товару;

4.2.5.6. контенту, опублікованого з різних облікових записів із метою вплинути на оцінку чи рейтинг місця;

4.2.5.7. контенту, опублікованого за допомогою емуляторів, зміненої операційної системи або інших пристроїв чи методів імітації справжньої взаємодії, маніпуляцій із даними або результатами датчиків і інших дій, що перешкоджають нормальній роботі систем.

4.2.6. Видавання себе за іншу особу. Ми прагнемо надавати цінну інформацію, тому забороняємо використовувати ТОП20 для введення в оману інших людей. Зокрема це стосується:

4.2.6.1. небезпечного контенту, який містить неправдиву чи оманливу інформацію про здоров’я або лікування;

4.2.6.2. небезпечного контенту, який містить неправдиву чи оманливу інформацію про громадські справи;

4.2.6.3.небезпечного контенту про важливі події або теми суспільного обговорення, що намагається ввести користувачів в оману чи маніпулювати ними.

4.2.6.4.неправдивих або оманливих Відгуків про особливості чи якість товару або послуги;

4.2.6.5.спотворення чи замовчування інформації, що може неправомірно вплинути на прийняття рішень користувачами;

4.2.6.6. контенту на основі конфлікту інтересів;

4.2.7. Публікувати Відгуки про компанію як про роботодавця (для цього є спеціальні job платформи).

4.2.8. Контент, який не стосується теми. Публікуйте лише Контент на основі ваших власних вражень або запитань про враження від певного місця. Ми забороняємо контент, пов’язаний з обговореннями загальних, політичних чи суспільних тем або особистими необгрунтованими скаргами.   Наприклад, підказки про пароль від wi-fi, різноманітну довідкову інформацію або те, що не відноситься до послуг компанії, обговорення особистих стосунків працівників. 

4.2.9. Реклама й намовляння. Не публікуйте Контент із метою реклами. Зокрема це стосується: рекламного чи комерційного контенту; публікації у Відгуках будь-яких електронних адрес, номерів телефонів, посилань на сторінки в соціальних мережах або інші веб-сайти. Публікувати той самий текст кілька разів або писати різні Відгуки з одного профілю (з інтервалом менше, ніж три дні), писати Відгуки про одну Бізнес-сторінку компанії з різних Облікових записів. 

4.2.10. Безглуздий набір слів і повторюваний контент. Ми забороняємо публікувати безглузді набори слів, оскільки вони вихолощують корисну інформацію, яку цей сервіс пропонує користувачам. Зокрема це стосується: багаторазової публікації того самого контенту або додавання відомостей про певне місце з різних облікових записів; публікації беззмістовного контенту будь-якою мовою, наприклад груп символів.

4.2.11. Контент для повнолітніх

4.2.11.1. Контент відверто сексуального характеру Зокрема це стосується: порнографії чи зображення статевих актів, статевих органів або фетишів, призначених для сексуального задоволення; розміщення зображень оголених статевих органів; вихваляння чи пропагування зоофілії; вихваляння чи пропагування контенту або поведінки відверто сексуального характеру.

4.2.11.2. Насильство й криваві сцени. Зокрема це стосується: контенту зі сценами насильства чи кровопролиття за участю людей або тварин, якщо його основна мета – шокувати, створити сенсацію або вразити користувача; відразливого зображення насильства, зокрема значної кількості крові, важких травм або смерті тварин чи людей; контенту зі сценами жорстокого ставлення до тварин.

4.2.11.3. Безпека дітей. Зокрема це стосується: контенту, де діти використовуються для сексуальної експлуатації чи представлені як сексуальні об’єкти; контенту, що має ознаки експлуатаційної поведінки, виправдовує чи прославляє її або представляє таку поведінку як позитивну; контенту, що зображає жорстоке поводження з неповнолітніми, виправдовує чи прославляє таке поводження або представляє його з позитивного боку; контенту із зображенням оголених тіл осіб, які виглядають неповнолітніми, навіть якщо сам Контент не належить до вказаних вище категорій.

4.2.12. Терористичний контент. Зокрема це стосується: підбурювання до насильства, пропаганди терористичних дій чи прославлення терористичних актів; контенту, створеного терористичними групами або від їх імені. Публікувати будь-які матеріали, що закликають до порушення законодавства України: заклики до насильницької зміни чи поваленню конституційного ладу або до захоплення державної влади; заклики щодо порушення територіальної цілісності України, порушення порядку, встановленого Конституцією України; заклики до підпалу, знищенню майна, захопленню будівель і споруд, насильницькому виселенню громадян; заклики до агресії чи розпаленню воєнного конфлікту, розміщувати інший матеріал, який може становити кримінальний злочин або причину його скоєння; стимулювати й підтримувати публічні політичні дискусії; збуджувати ворожість за національністю, расовою приналежністю, релігійною конфесією, громадянською позицією. 

 

5. Правила розміщення фотографій

5.1. Користувач повинен додавати фотографії, що безпосередньо стосуються відповідної компанії (наприклад, дозволено розміщувати меню ресторану або фотографію вітрини магазину). 

5.1. Користувач може розміщувати лише ті фото, що не захищаються авторським правом та правом на торгівельну марку (окрім фотографій, завантажених з дозволу власника цих прав).

5.1. Адміністрація залишає за собою право вилучати фотографії, що порушують Правила, а також блокувати Користувачів, які завантажують такий Контент. Заборонено розміщувати фото, де є: незаконний вміст, порнографія, заклики до насильства, заохочення до ненависті, порушення конфіденційної інформації.

5.1. Не розміщуються фотографії з текстовою інформацією (послугами, телефонами, адресами тощо), високим рівнем шуму, а також розмиті, перевернуті або затемні більше ніж на 50%.

 

6. Права на Контент, розміщений на Сайті

6.1. Усі використані й розміщені на Сайті результати інтелектуальної діяльності, а також сам Сайт є інтелектуальною власністю їх законних правовласників і охороняється законодавством України про інтелектуальну власність та відповідними міжнародними правовими конвенціями.

6.2. Ніякий Контент не може бути скопійований, перероблений, поширений, відображений у фреймі, опублікований, переданий, проданий або іншим способом використаний цілком або по частинах без попереднього дозволу Адміністрації, крім випадків, коли Адміністрація документально надає свою згоду на використання.

6.3. Використання Контенту, до якого Користувач отримує доступ винятково для особистого некомерційного використання, дозволяється за умови збереження всіх знаків авторства (копірайтів) або інших повідомлень про авторство, збереження імені автора в незмінному вигляді, збереження тексту в незмінному вигляді.

6.4. Усі матеріали, права на які належать Адміністрації Сайту, можуть бути відтворені у будь-яких засобах масової інформації, на серверах мережі Інтернет або на будь-яких інших носіях без обмежень за обсягом і термінами публікації. Цей дозвіл рівною мірою поширюється на газети, журнали, радіостанції, телеканали, сайти і сторінки мережі Інтернет. Єдиною умовою передруку та ретрансляції є пряме посилання на першоджерело.

6.5. При відтворенні Контенту не допускається переробка оригінального тексту. Скорочення або перекомпонування частин матеріалу допускається, але тільки тією мірою, якою це не призводить до спотворення сенсу.

 

7. Політика конфіденційності, безпеки та положення про розголошення особистих даних

У випадку виявлення фактів несанкціонованого використання ресурсів Сайту Користувач повинен якнайшвидше повідомити про це Адміністрацію.

7.1. Відповідно до статті 1 Закону України "Про інформацію" — під інформацією визначаються будь-які відомості або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях чи відображені в електронному вигляді. Право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб (на свій вибір) гарантоване 34 статтею Конституції України. Здійснення цього права може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя. 

7.2. Згідно з приписами статті 5 і 7 Закону України "Про інформацію" право на інформацію охороняється законом. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. Кожна особа має право, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

7.3. Частина 2 статті 12 Закону України "Про інформацію" вказує, що будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом. Довідкова інформація, яка міститься на Сайті є відкритою інформацією, отриманою з публічних джерел, та не має статусу інформації з обмеженим доступом, втому числі конфіденційної інформації, доступ до якої може бути обмежений фізичною або юридичною особою у відповідності до статті 21 Закону України "Про інформацію".

7.4. Відповідно до частини 1, статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими та загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). 

7.5. Мають право розголошуватися у відкритому доступі: для фізичних осіб підприємців: ПІБ, адреса, телефони, КВЕДи, регіональні дані по статистиці, податковій, ПФУ, інформація про банкрутство, незавершені виконавчі впровадження; для юридичних осіб, крім вище перечисленого, також ПІБ директора, ПІБ (найменування) та адреси засновників, їх частки в статутному фонді.

7.6. Які дані отримує Сайт при реєстрації Користувача? Надаючи нам доступ до персональних даних, Ви гарантуєте їх точність і достовірність, а також зобов'язується повідомляти нас про їх зміни. Ви несете відповідальність за будь-який збиток, заподіяний Сайту, а також будь-якому іншому користувачеві або третій особі, в разі неточності або недостовірності Ваших персональних даних. Сайт може отримати безпосередньо від Користувача такі персональні дані:

  • ім'я (при реєстрації через email), прізвище та ім'я (при реєстрації через Facebook);
  • контактні дані: email (при реєстрації через email);
  • IP-адреса.

В окремих випадках Адміністрації може знадобитися здійснити запит на додаткові персональні дані про Вас. В такому випадку Адміністрація направляє Користувачу окремий запит і повідомимо про мету збору і обробки. Також звертаємо увагу, що деякі дані Користувача будуть доступні іншим користувачам Сайту: ім'я, фото профілю. 

7.7. Які цілі, підстави і терміни обробки даних Користувачів? Адміністрація може обробляти персональні дані Користувача для наступних цілей і на наступних правових підставах, в залежності від характеру наших відносин:

7.7.1. Якщо це зареєстрований Користувач Сайту, Адміністрація може обробляти ваші ім'я, контактні дані, IP, аватар з соцмереж (якщо ви реєструвалися через соцмережі), тощо в цілях реєстрації на Сайті, збереження даних входу та авторизації на конкретному пристрої, надання можливості використовувати Сайт та його сервіси.

7.7.2. Адміністрація обробляти завантажені вами персональні дані в цілях забезпечення безпеки Платформи, модерації відгуків, запобігання шахрайства. Ця інформація може бути розкрита в цілях розслідування або судового розгляду на підставі офіційного запиту державного уповноваженого органу.

7.7.3. Використовувати адреси електронної пошти та інші контакти зареєстрованих Користувачів (зокрема для розсилання повідомлень).

7.7.4. В будь-який час на свій власний розсуд видаляти, редагувати або інакше змінювати будь-який Контент і Відгуки, що суперечать правилам користування Сайту.

7.7.5. Використовувати надані Користувачем об’єкти авторського права на Сайті, зокрема твори, статті, фотографії, відео тощо.

 

8. Правила розміщення Контенту 

Сайт двомовний, відповідно весь Контент розміщений двома мовами: українською та російською. Українська мова є по замовчуванню головною, однак, якщо користувач переходить з пошукової системи, де у видачі була російськомовна сторінка — він потрапить на неї. Мову можна переключити самостійно.

8.1. Кожна компанія обов'язково має назву з поясненням роду діяльності, контакти (телефон та адресу; компанії розміщені на комерційній основі також можуть додавати посилання на емейл, сайт, соціальні мережі та месенджери).

8.2. Компанії на безкоштовній основі можуть мати до 5 фото на сторінці, опис до 500 символів без пробілів.

8.3. Кожна компанія, незалежно від розміщення, може переглянути свою статистику відвідувань та внести коригування, якщо має доступ до сторінки компанії. Також всі компанії, що мають зазначений у системі Сайту емейл отримають сповіщення про нові Відгуки з top20.ua.

Правила називання компаній:

8.2.1 На сайті ТОП20 діють певні правила називання компаній: назви прописуємо за певною структурою для того, щоб їх можна було відсортувати по алфавіту, а також щоб користувач  зрозумів профіль діяльності компанії; всі назви пишемо виключно з нижнього регістру (тобто не касп локом).

Правило

Приклад

Порушення

У лапки назву не беремо. Місто не додаємо. Заголовними літерами всю не пишемо, навіть якщо так зареєстрована торгова марка. 

WizarD, школа іноземних мов

“WizarD”, школа іноземних мов

Назва компанії повинна бути написана за структурою: [Назва компанії], [слово-пояснення]

WizarD, школа іноземних мов

Мірелль, центр розвитку дитини 

Шоколад, караоке-клуб

Школа іноземних мов WizarD

Центр розвитку дитини Мірелль

Караоке-клуб Шоколад

Якщо діяльність компанії зрозуміла сама собою — назву можна не додавати.

Бібліотека ім. Ярослава Мудрого

Церква Феодосія Печерського

Бібліотека ім. Ярослава Мудрого, бібліотека

Феодосія Печерського, церква

Скорочення типу ООО, ПП,ЧП, ФОП і т.д не використовуємо.

Сігма, металоцентр

ООО металоцентр Сігма

Якщо компанія має подвійну назву (кирилицею та латиницею) — залишаємо одне.

Sharikava, кав'ярня 

Шарікава Sharikava кав'ярня 

Якщо компанія має загальну назву (наприклад, “ремонт взуття”, “ремонт годинників”), то до такої назви додаємо вулицю, де знаходиться компанія.

Ремонт взуття на Соборній 

Ремонт годинників на Магістрацькій

Ремонт взуття 

Ремонт годинників

Якщо компанія — це особа — пишемо [вид діяльності] [прізвище ім'я]

Фотограф Новікова Марина

Адвокат Мазуренко Анастасія

Нотаріус Ільченко П.С.

Візажист Петренко 

Новікова Марина, фотограф

Мазуренко адвокат

Ільченко, нотаріус

Настя Петренко, візажист

 

9. Політика ранжування 

9. Бізнес-сторінка компанії з'являється на сторінках категорії, підкатегорії, тегу, пошуку. Всі ці сторінки прив'язані до конкретного міста.  Порядок відображення компаній визначається автоматично в залежності від рейтингу, а також розміщення на комерційній основі. Рейтинг компаній виводиться на основі відгуків за формулою Нижня межа довірчого інтервалу Вільсона для параметра Бернуллі залишених з 1 січня 2021. Тобто враховується кількість відгуків та сама оцінка відгуку. Компанії без відгуків з оцінкою 0 виводяться рандомно.

 

10. Про систему підмінних номерів

10. Для деяких бізнес-сторінок компаній на Сайті працює система підмінних номерів на бізнес-сторінках компаній та сторінках категорій, підкатегорій, тегів, пошуку. Це означає, що Користувач бачить не реальний номер телефону, а підмінний віртуальний номер системи колл-трекінгу. 

  • Облік дзвінків. Ви отримуєте доступ до дзвінків, які будуть надходити електронним листом вам та вашому персональному менеджеру. Тут зберігаються всі дзвінки, які надходять вам від клієнтів з ТОП20.
  • Фіксація усіх викликів. На ваші бізнес-сторінці відображатиметься спеціальний номер телефону, дзвінки з якого будуть переадресовані на ваш власний номер. Це дасть змогу фіксувати всю інформацію про виклик.
  • Запис розмови. Записи всіх вхідних зберігатимуться. Оскільки оплата іде лише за цільові дзвінки - вони аналізуються менеджером ТОП20. Перед з'єднанням з компанією клієнт попереджається, що розмова буде записана.

 

У разі виникнення питань зверніться, будь ласка, у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” або за емейлом [email protected].

Обробка запитів на пакетному розміщенні "Base", "Standart", "VIP", "Gold" відбуваєтсья протягом 72 год. Обробка запитів на пакеті "Free" у порядку черги.