QR-коди в бізнесі: де та як їх розмістити для збору відгуків клієнтів
Стаття розкриває важливість відгуків для реклами товарів та послуг, особливості їх використання на картах та геосервісах, а також як швидко створити QR-код для отримання відгуків на Google Картах.
Відгуки - це важливий елемент, який допомагає просувати товари та послуги. Також вони необхідні для підвищення видимості компанії на картах та геосервісах, щоб її карточка частіше виходила на верхні місця в результатах пошуку. Швидкий спосіб надати клієнту можливість поділитися враженням про продукт чи послугу - це використання QR-коду. Дізнайтеся, як його створити для локацій у Google Картах, а також де його розмістити, читаючи наш матеріал.
Щоб конкурувати в локальному пошуку, компаніям важливо отримувати більше реальних відгуків від клієнтів, оскільки це допомагає піднятися в результатах пошуку та стати помітною для більшості користувачів.
За даними WhiteSpark , важливість відгуків зросла за останні три роки, і зараз вони займають друге місце серед усіх факторів ранжування, а саме 17%. Один із способів збільшення кількості відгуків від клієнтів - використання QR-кодів на видимих для клієнта місцях.
Як створити QR-код для карток у Google Картах:
- У меню виберіть "Поділитися або вставити на карту".
- Виберіть "Створити QR-код". З'явиться вікно з параметрами QR-коду. Ви можете обрати, яку інформацію включити в код, наприклад, URL на сторінку місця, географічні координати і т. д.
- Після налаштування ви можете зберегти зображення QR-коду на свій комп'ютер або поділитися його посиланням.
Як створити один QR-код для карток на різних платформах вручну
Якщо ви хочете, щоб клієнт залишав відгуки не лише на одній платформі, а на будь-яких зручних для нього, таких як Google чи на відгукових сайтах, і при цьому вам не потрібно було б вивішувати безліч наклейок, то ми радимо збирати посилання в одному місці за допомогою сервісу Сайт-мультилінк. Сайт-мультилінк - це сервіс для створення багатоссилкових сторінок, де на одній сторінці розміщені посилання на різні джерела.
- Виберіть посилання на локацію з усіх геосервісів, використовуючи інструкції вище.
- Розмістіть посилання на Сайт-мультилінк.
- Створюйте QR-код для сторінки з посиланнями на Сайт-мультилінк і розміщуйте його на видимому місці для клієнтів.
- QR-код з посиланням на сторінку з посиланнями також пропонує Сайт-мультилінк при створенні профілю, його можна завантажити та роздрукувати.
Де розміщувати QR-коди
Для того щоб отримати більше відгуків за допомогою QR-коду, важливо розмістити його на рівні очей, на гладкій поверхні, щоб камера могла швидко його зчитати. Основне правило QR-коду - зручність сканування.
- На стійці, біля каси, рецепції: підходить для роздрібних магазинів, АЗС, готелів, салонів краси, кав'ярень;
- В меню: ідеальний варіант для кафе та невеликих кав'ярень;
- На листівках та флаєрах: можна вручити разом із будь-яким замовленням, особливо якщо ви здійснюєте доставку їжі, одягу, товарів для дому. Також ця ідея підходить для закладів харчування, які працюють на фудкорті в торгових центрах;
- На вхідних дверях з обох сторін: щоб клієнт помітив його при вході та виході;
- На столах в закладі: подивіться, як цю ідею реалізувала мережа кав'ярень One Price Coffee та дізнайтеся про їхній досвід використання QR-кодів для отримання відгуків;
- Прямо на упаковці продукту: головне - розташувати код на гладкій частині упаковки. Магазини квітів можуть приклеїти наклейку з QR-кодом на упаковку квітів, служби доставки їжі - на коробці для піци або лапші, ланчбоксах;
- Для закладів, що надають можливість взяти каву з собою: кав'ярні, кафе, АЗС, салони краси, барбершопи. Розмістіть код в центральній частині паперового стакана з пропозицією залишити відгук, щоб клієнту не довелося обертати стакан;
- На пакетах для товарів: роздрібні магазини та громадські заклади можуть розміщувати QR-коди на пластикових або паперових пакетах з проханням залишити відгук;
- На колонках АЗС: так як водії проводять більше часу неподалік від них, можна розмістити QR-код, щоб вони мали змогу його відсканувати та залишити відгук.
Перед розміщенням QR-коду важливо врахувати кілька дрібниць для успішного розташування:
- Тестуйте QR-код перед друкуванням: спробуйте сканувати його з різних пристроїв та на різній відстані;
- Код повинен бути помітний та зручний для сканування: наприклад, QR-код на підлозі в ресторані ймовірно буде не зовсім зручним не лише для зчитування, але й для помічання;
- Пропонуйте бонус за відгук: наприклад, знижку чи подарунок. В цьому допоможе якісний CTA (виклик до дії), наприклад: "Залиште відгук через QR-код і отримайте знижку на наступне замовлення в нашому ресторані".
Автор статті - "Команда ТОП20"