QR-коди в бізнесі: де та як їх розмістити для збору відгуків клієнтів

Стаття розкриває важливість відгуків для реклами товарів та послуг, особливості їх використання на картах та геосервісах, а також як швидко створити QR-код для отримання відгуків на Google Картах.

QR-коды в бизнесе: где и как их разместить для сбора отзывов клиентов

 

Відгуки - це важливий елемент, який допомагає просувати товари та послуги. Також вони необхідні для підвищення видимості компанії на картах та геосервісах, щоб її карточка частіше виходила на верхні місця в результатах пошуку. Швидкий спосіб надати клієнту можливість поділитися враженням про продукт чи послугу - це використання QR-коду. Дізнайтеся, як його створити для локацій у Google Картах та на Яндекс Картах, а також де його розмістити, читаючи наш матеріал.

Щоб конкурувати в локальному пошуку, компаніям важливо отримувати більше реальних відгуків від клієнтів, оскільки це допомагає піднятися в результатах пошуку та стати помітною для більшості користувачів.

За даними WhiteSpark , важливість відгуків зросла за останні три роки, і зараз вони займають друге місце серед усіх факторів ранжування, а саме 17%. Один із способів збільшення кількості відгуків від клієнтів - використання QR-кодів на видимих для клієнта місцях.

Як створити QR-код для карток у Google Картах:

  • У меню виберіть "Поділитися або вставити на карту".
  • Виберіть "Створити QR-код". З'явиться вікно з параметрами QR-коду. Ви можете обрати, яку інформацію включити в код, наприклад, URL на сторінку місця, географічні координати і т. д.
  • Після налаштування ви можете зберегти зображення QR-коду на свій комп'ютер або поділитися його посиланням.

Як створити один QR-код для карток на різних платформах вручну

Якщо ви хочете, щоб клієнт залишав відгуки не лише на одній платформі, а на будь-яких зручних для нього, таких як 2ГІС, Google, Яндекс чи на відгукових сайтах, і при цьому вам не потрібно було б вивішувати безліч наклейок, то ми радимо збирати посилання в одному місці за допомогою сервісу Сайт-мультилінк. Сайт-мультилінк - це сервіс для створення багатоссилкових сторінок, де на одній сторінці розміщені посилання на різні джерела.

  • Виберіть посилання на локацію з усіх геосервісів, використовуючи інструкції вище.
  • Розмістіть посилання на Сайт-мультилінк.
  • Створюйте QR-код для сторінки з посиланнями на Сайт-мультилінк і розміщуйте його на видимому місці для клієнтів.
  • QR-код з посиланням на сторінку з посиланнями також пропонує Сайт-мультилінк при створенні профілю, його можна завантажити та роздрукувати.

Де розміщувати QR-коди

Для того щоб отримати більше відгуків за допомогою QR-коду, важливо розмістити його на рівні очей, на гладкій поверхні, щоб камера могла швидко його зчитати. Основне правило QR-коду - зручність сканування.

  • На стійці, біля каси, рецепції: підходить для роздрібних магазинів, АЗС, готелів, салонів краси, кав'ярень;
  • В меню: ідеальний варіант для кафе та невеликих кав'ярень;
  • На листівках та флаєрах: можна вручити разом із будь-яким замовленням, особливо якщо ви здійснюєте доставку їжі, одягу, товарів для дому. Також ця ідея підходить для закладів харчування, які працюють на фудкорті в торгових центрах;
  • На вхідних дверях з обох сторін: щоб клієнт помітив його при вході та виході;
  • На столах в закладі: подивіться, як цю ідею реалізувала мережа кав'ярень One Price Coffee та дізнайтеся про їхній досвід використання QR-кодів для отримання відгуків;
  • Прямо на упаковці продукту: головне - розташувати код на гладкій частині упаковки. Магазини квітів можуть приклеїти наклейку з QR-кодом на упаковку квітів, служби доставки їжі - на коробці для піци або лапші, ланчбоксах;
  • Для закладів, що надають можливість взяти каву з собою: кав'ярні, кафе, АЗС, салони краси, барбершопи. Розмістіть код в центральній частині паперового стакана з пропозицією залишити відгук, щоб клієнту не довелося обертати стакан;
  • На пакетах для товарів: роздрібні магазини та громадські заклади можуть розміщувати QR-коди на пластикових або паперових пакетах з проханням залишити відгук;
  • На колонках АЗС: так як водії проводять більше часу неподалік від них, можна розмістити QR-код, щоб вони мали змогу його відсканувати та залишити відгук.

Перед розміщенням QR-коду важливо врахувати кілька дрібниць для успішного розташування:

  • Тестуйте QR-код перед друкуванням: спробуйте сканувати його з різних пристроїв та на різній відстані;
  • Код повинен бути помітний та зручний для сканування: наприклад, QR-код на підлозі в ресторані ймовірно буде не зовсім зручним не лише для зчитування, але й для помічання;
  • Пропонуйте бонус за відгук: наприклад, знижку чи подарунок. В цьому допоможе якісний CTA (виклик до дії), наприклад: "Залиште відгук через QR-код і отримайте знижку на наступне замовлення в нашому ресторані".

 

Автор статті - "Команда ТОП20"

Найкращі статті