Огляд українських СРМ систем для бізнесу на заміну російських сервісів

Розказуємо для якого бізнесу підходять СМР системи, їх фішки , варіанти інтеграцій з іншими платформами, підтримку від розробників, можливіть роботи з API.

Обзор украинских СРМ систем для бизнеса на замену российским сервисам

Для кожного бізнесу важлива автоматизація процесів, інтеграція з різними платформами на зразок маркетплейсів та служб доставки, ведення документообігу, тощо. Однак після війни росії з Україною гостро постало питання чим замінити СРМ системи AMO, Bitrix24, Мегаплан, Retail та інші. Відчизняний ринок має аналоги, що не уступають російським. 

Більшість з них має інтеграції та підтримку в роботі з відомими українськими компаніями:

  • Маркетплейсами: Rozetka, Prom, Allo.
  • Поштовими сервісами: Нова пошта, Укрпошта, Justin, Meest, Ін Тайм, DELIVERY, Автолюкс.
  • Соцмережами та месенджерами: Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Telegram.
  • Телефонією: Binotel, Phonet, Asterisk, Lirax, Zadarma, Oktell.
  • E-mail та смс розсилками: SendPulse, UniSender, TurboSMS.
  • Банками: Приватбанк, Монобанк, Райффайзен, Укрсиббанк, Ощадбанк, ПУМБ, ОТП Банк.

 

KEYCRM

Для кого: інтернет-магазини для роботи з внутрішнім та зовнішнім ринком, дропшипнінгу, продаж з інстаграм. Інтегрована для переходу з платформ Amo/Bitrix/RetailCRM.

Лише хмарна версія.

  • Всі замовлення з різних майданчиків в одному місці, а також аналітика з ефективності продажів та роботи менеджерів.
  • Оформлення посилок, облік товару/залишків.
  • Гнучкі налаштування доступу для різних рівняв працівників. 

Робота з API – є.

Інтеграція з маркетплейсами, поштамти, чатами, смс, месенджерами, телефонією, банками і платіжними системами, CMS-магазинами, Сheckbox.

 

PERFECTUM

Для кого: IT сфера, інтернет-магазини, фінанси, освіта, здоров’я, послуги юридичні/будівельні/туристичні тощо.

Хмарна та коробкова версії. Можливість переходу з одного виду обслуговування на інший.

  • Повне ведення клієнта (лід, комерційна пропозиція, виставлення рахунку, договір та інший документообіг, фінансові звіти – тощо). Модуль “Воронка продажів”  та автоматична оцінка якості лідів.
  • Маркетингова стратегія (розсилки інтеграція, з google analytics, оцінка лояльності клієнтів, ведення програми лояльності).
  • Управління замовленнями та звіти, склад та облік, закупівлі та постачальники, pos-термінал. Робота з кадрами (зарплата, ефективність, завдання). Календар зустрічей і подій, чати між працівниками, розробка корпоративної бази знань, створення опитувань і нотаток, облік часу.

Робота з API – є, підключення свого домену.

Підтримка. Встановлення на сервер, налаштування та впровадження, надання серверів для запуску Perfectum CRM+ERP. Консультант онлайн на сайті.

Інтеграція з маркетплейсами, месенджерами, телефонією, смс, телефонією, поштовими сервісами, Сheckbox, «zoom».

Працює з будь-якими пристроями: комп’ютер, планшет, телебачення, додатки iOS/Android.

Є послуга придбання франшизи від Perfectum.

 

ASTERIL

Для кого: інтернет-магазини, дропшипнінгу, продаж з соцмереж.

  • Вся історія клієнта та його покупок.
  • Загальна та фінансова аналітика.
  • Товарообіг та інтеграція зі складськими програмами.
  • Ведення маркетингової стратегії (розсилки

Робота з API – є.

Підтримка: допомога у підключенні, розгорнені інструкції на сайті.

Інтеграція з маркетплейсами, CMS,  поштовими сервісами, телефонією, месенджерами, банками, смс.

 

KEEPINCRM

Для кого: інтернет-магазини.

  • Керування продажами та клієнтами, воронки продажів, фінансові звіти і оформлення документів, контроль термінів для кожного етапу. Гнучка автоматизація залежно від завдань.
  • Робота з складом, товарообігом, філіями.
  • Створення завдань та чек-листів для команди.

Робота з API – є.

Підтримка: розбір бізнес-процесу, затвердження документу щодо інтеграції, налаштування системи, тестування, підтримка.

Інтеграція з поштовими сервісами, маркетплейсами, месенджерами, SMS, телефонією, банками.

 

SALESDRIVE

Для кого: навчання, реклама колл-центри, будівництво, юридичні послуги.

  • Фінансова аналітика, документообіг, облік товару і складу, повне ведення картки клієнта,
  • Робота з рекламними компаніями та відслідковування їх ефективності.
  • Постановка задач менеджерам, облік та ефективність їх роботи.

Робота з API – є.

Інтеграція з маркетплейсами, поштамти, чатами, смс, месенджерами, телефонією, банками і платіжними системами, CMS-магазинами, Сheckbox.

Автор статті - "Хлипавка Поліна"

Мова