7 особливостей бізнес англійської, які змінять ваше уявлення про ділову мову
Які особливості має бізнес англійська. Чому звичайна розмовна англійська мова може зробити вас безробітним або банкрутом. 7 відмінностей бізнесової мови.
7 особливостей бізнес англійської, які змінять ваше уявлення про ділову мову
Ділова мова - це не просто шанобливе спілкування. Це неймовірна кількість правил і підводних каменів, про які необхідно пам'ятати буквально щохвилини, інакше існує ризик здатися неввічливим, нагрубіянити співрозмовнику або зробити некоректну пропозицію. Ще складніша наука - це англійська мова у сфері міжнародного бізнесу. Зрозуміти і вивчити всі її особливості вам допоможуть на курсах бізнес англійської від Yappi Business, ми ж познайомимо з 7 головними відмінностями такої мови від розмовної.
Бізнес англійська та її 7 особливостей
Ймовірно, вам не важко буде побудувати успішну кар'єру зі знанням розмовної англійської. Але щоб стати справжньою "акулою" бізнесу, дістатися до посади ТОП-менеджера або очолити цілий відділ міжнародної компанії, заснувати власне дітище, необхідно володіти спеціальною бізнес-мовою. І ось у чому полягають її базові особливості:
- Відсутність соціальних мовних аспектів. Це сленг, скорочення слів і фраз, сучасні вирази, які прийшли в англійську з фільмів і серіалів. Тобто, в діловому середовищі варто відмовитися від усіх аспектів, які зближують людей, роблять спілкування більш дружнім і в якомусь роді інтимним.
- Присутність специфічної професійної лексики. Мова про терміни, які характерні конкретній ніші бізнесу - наприклад, інвестиційним або трейдинговим компаніям з усіма ф'ючерсами та опціонами.
- Стислість і точність, як запорука успіху. Англійська в бізнесі не терпить довгих вступів, чарівних промов і тому подібних витрат часу. Якщо клієнт або партнер виділив вам свій час, ви зобов'язані використовувати його з повагою і бути конкретними у своїх пропозиціях.
Мова бізнесу - це справжнє мистецтво, яке вам допоможуть освоїти на спеціалізованих курсах англійської
- Прямолінійність, тобто, відсутність подвійних смислів. На переговорах важливо вміти підібрати такі англійські слова, щоб вас правильно зрозуміли з першого разу. Для цього важливо мати великий словниковий запас і знати максимальну кількість значень одного і того ж слова.
- Проста граматика. Використання простих граматичних конструкцій англійської мови під час бізнес-спілкування в тому числі дозволяє уникнути двозначності.
- Різниця в розмовній і письмовій мові. Усне англійське мовлення будь-якого підприємця - це короткі та конкретні речення. А ось письмово допускаються складніші конструкції, обійтися без яких неможливо, наприклад, в юриспруденції.
- Повага до співрозмовника та його культури. Головне правило бізнес-спілкування - це прояв щирої поваги до опонента, навіть якщо ваші точки зору розходяться або ви є злісними конкурентами. Додатково важливо враховувати культуру людини, з якою ви спілкуєтеся - наприклад, в азіатських країнах неприпустиме тілесне спілкування.
Переговори іноземною мовою в діловій сфері - це справжня наука, яку необхідно вивчати разом із досвідченим наставником на спеціалізованих курсах. Це підвищить вашу впевненість у власних знаннях і посилить позиції під час будь-якої дискусії.
Автор статті - "Команда ТОП20"