Редакційна політика ТОП20 в м. Черкаси

Редакційна політика сайту ТОП20

Сайт ТОП20 публікує лише інформацію про компанії, що знаходяться в адміністративних центрах. Виняток становлять готелі та ресторанні комплекси, розташовані до 20 км від міста, а також бази відпочинку, санаторії та дитячі табори.

Рубрика “(Місто) ТОПчик” – це блог, присвячений новинам, оглядам та підбіркам цікавих місць у певному місті. Якщо компанія зацікавлена в розміщенні інформації в цій рубриці або має потребу виправити дані, можна звернутися до служби підтримки через розділ “Контакти” або надіслати запит на електронну пошту [email protected].

Академія локального маркетингу є окремим блогом на сайті, де публікуються матеріали щодо маркетингу для локального бізнесу. Якщо потрібно внести зміни або додати інформацію про компанію, можна звернутися до служби підтримки.

Зміна інформації про компанію можлива через функціонал сайту для власників бізнесу. Власник може знайти свою компанію на сайті, натиснути “редагувати бізнес інформацію” або “редагувати” і перейти на сторінку статистики, а далі – на сторінку редагування. Увійшовши до особистого кабінету, власник може змінити контактну інформацію та фото. Для безкоштовних пакетів на сторінці відображаються до 5 фото, графік роботи, телефон, адреса та короткий опис (до 500 символів). Якщо ж власник додає інші дані, такі як посилання на сайт чи соціальні мережі, вони не відображатимуться без платного пакету.

Клієнти також можуть ініціювати зміни в інформації про компанію, заповнивши форму через кнопку “Запропонувати зміни”. Пропозиції перевіряються контент-менеджером, а сам процес може зайняти до 48 годин, не враховуючи вихідних.

Відгуки з сайту ТОП20 можна використовувати на власному сайті компанії, отримавши спеціальний код. Власники можуть знайти цей код у розділі “Покажіть свій рейтинг потенційним клієнтам” на сторінці статистики компанії.

Інформація про компанії на сайті може додаватися без участі власників. Це найбільший сервіс реальних відгуків в Україні, що створюється як на основі відкритих джерел, так і за ініціативою клієнтів та персоналу компаній. Інформація має довідковий характер і публікується відповідно до чинного законодавства.

Видалення бізнес-сторінок компаній із сайту не здійснюється, навіть якщо компанія припинила діяльність. Контактні дані можуть бути видалені за запитом, однак відгуки зберігаються, оскільки становлять цінність для користувачів, які обирають сервіси.

Якщо компанія має статус “зачинено назавжди”, ця інформація отримана з відкритих джерел. У випадку помилкових даних власники можуть звернутися до адміністрації для оновлення інформації.

У випадках, коли нова компанія відкрилася за адресою попередньої, її можна додати як новий бізнес. Адміністрація допоможе оновити інформацію, щоб відобразити фактичний стан.

Якщо контактний номер компанії вказаний некоректно і ви не маєте відношення до цього бізнесу, рекомендуємо звернутися до служби підтримки, щоб виправити помилку.

Правила розміщення контенту

Сайт підтримує дві мови: українську та російську. Основною мовою за замовчуванням є українська, проте якщо користувач переходить з пошукової системи на російськомовну сторінку, він потрапляє на відповідну версію. Користувач може самостійно змінити мову на сайті.

  1. Назва та контакти. Кожна компанія повинна мати назву із зазначенням роду діяльності та контактними даними (телефон, адреса). Компанії, які розміщуються на комерційній основі, також можуть додавати посилання на email, сайт, сторінки в соціальних мережах і месенджерах.
  2. Фото та опис. Компанії, що користуються безкоштовним розміщенням, можуть додавати до 5 фотографій і короткий опис до 500 символів (без пробілів).
  3. Перегляд статистики та коригування інформації. Кожна компанія має можливість переглянути статистику відвідувань своєї сторінки і вносити зміни, якщо має доступ до неї. Всі компанії, що мають вказану електронну адресу в системі сайту, отримують повідомлення про нові відгуки на сайті top20.ua.

Правила розміщення фотографій

Користувачі можуть додавати на сайт лише ті фото, що стосуються відповідної компанії (наприклад, меню ресторану, вітрина магазину) та не порушують права інших осіб. Заборонені фото з особистою інформацією, нелегальним вмістом, а також зображення, що містять неналежний контент або порушують конфіденційність.

Правила називання компаній:

8.2.1 На сайті ТОП20 діють певні правила називання компаній: назви прописуємо за певною структурою для того, щоб їх можна було відсортувати по алфавіту, а також щоб користувач  зрозумів профіль діяльності компанії; всі назви пишемо виключно з нижнього регістру (тобто не касп локом).

Правило

Приклад

Порушення

У лапки назву не беремо. Місто не додаємо. Заголовними літерами всю не пишемо, навіть якщо так зареєстрована торгова марка. 

WizarD, школа іноземних мов

“WizarD”, школа іноземних мов

Назва компанії повинна бути написана за структурою: [Назва компанії], [слово-пояснення]

WizarD, школа іноземних мов

Мірелль, центр розвитку дитини 

Шоколад, караоке-клуб

Школа іноземних мов WizarD

Центр розвитку дитини Мірелль

Караоке-клуб Шоколад

Якщо діяльність компанії зрозуміла сама собою — назву можна не додавати.

Бібліотека ім. Ярослава Мудрого

Церква Феодосія Печерського

Бібліотека ім. Ярослава Мудрого, бібліотека

Феодосія Печерського, церква

Скорочення типу ООО, ПП,ЧП, ФОП і т.д не використовуємо.

Сігма, металоцентр

ООО металоцентр Сігма

Якщо компанія має подвійну назву (кирилицею та латиницею) — залишаємо одне.

Sharikava, кав'ярня 

Шарікава Sharikava кав'ярня 

Якщо компанія має загальну назву (наприклад, “ремонт взуття”, “ремонт годинників”), то до такої назви додаємо вулицю, де знаходиться компанія.

Ремонт взуття на Соборній 

Ремонт годинників на Магістрацькій

Ремонт взуття 

Ремонт годинників

Якщо компанія — це особа — пишемо [вид діяльності] [прізвище ім'я]

Фотограф Новікова Марина

Адвокат Мазуренко Анастасія

Нотаріус Ільченко П.С.

Візажист Петренко 

Новікова Марина, фотограф

Мазуренко адвокат

Ільченко, нотаріус

Настя Петренко, візажист