Часті запитання в м. Кривий Ріг

Часті запитання про проект top20.ua

 

Від чого залежить рейтинг на Сайті?

Ранжування іде по відгукам та оцінці (тобто за формулою Нижня межа довірчого інтервалу Вільсона для параметра Бернулі. Детальніше тут. 

 

В яких містах працює проект?

Довідка top20.ua працює у таких містах: Київ, Львів, Дніпро, Харків, Одеса, Вінниця, Тернопіль, Хмельницький, Запоріжжя, Житомир, Кропивницький, Кривий Ріг, Миколаїв, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Чернівці, Суми, Луцьк, Рівне, Івано-Франківськ, Ужгород.

 

Чи розміщуєте ви компанії не з адміністративних центрів?

Ні, крім готелів та ресторанних комплексів, що знаходяться в межах 20 км від міста, а також баз відпочинку, санаторіїв, дитячих таборів. 

 

Чи надаєте ви інформацію про послуги компаній?

Інформація, розміщена на top20.ua призначена тільки для ознайомлювальних цілей. Хоча ми допомагаємо користувачам знайти контакти, ми не надаємо консультації та поради. У разі питань звертайтесь безпосередньо до компанії.

 

Що таке Народний Бренд?

Це конкурс заснований у 2002 році. Його учасником може стати будь-який локальний бізнес міста. Для цього достатньо мати профіль бренду на Сайті top20.ua. Участь у конкурсі “Народний Бренд” для бізнесу є безкоштовною. Кожен бажаючий може проголосувати за улюблений бренд. За результатами голосування на Сайті протягом двох місяців визначаються переможці. Без журі і комісій. Прозоро. Слідкувати за ходом голосування можна на сторінці результатів. Вони оновлюватимуться щодня з голосами за попередню добу. 

 

Що таке “(Місто) ТОПчик”?

Це блог, де публікуються різні цікаві новини, огляди, підбірки по місту. Якщо ви хочете, щоб вашу компанію було розміщено у блозі або потрібно виправити неточності — зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” або за емейлом info@top20.ua.

 

Що таке академія локального маркетингу?

Це блог, де публікуються статті про маркетинг для локального бізнесу. Якщо ви хочете, щоб вашу компанію було розміщено у блозі або потрібно виправити неточності — зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” або за емейлом info@top20.ua.

 

Що таке сторінки рубрики?

На Сайті top20.ua є декілька типів сторінок зі списком компаній: рубричні і тегові. По суті це одна і та ж сторінка, де Користувач може знайти інформацію про за певним запитом. Різниця лише у діапазоні — рубрики це більш широкі запити (наприклад, приватні клініки), а теги вузькі (наприклад, педіатр, отоларинголог, хірург).

 

Часті запитання про контент

 

Як змінити інформацію про компанію?

Для зміни інформації на Сайті є декілька способів. 

Якщо ви власник, знайдіть свою компанію на Сайті і натисніть на кнопку “редагувати бізнес інформацію” або “редагувати”. 

Увійдіть на сторінку з статистикою, далі на сторінку редагування, де ви можете змінити всю необхідну контакту інформацію та фото. 

Зверніть увагу! При публікації інформації діють пакетні обмеження. Тобто, якщо компанія не має платного розміщення, то на сторінці буде відображатись 5 фото, телефони і адреси, графік роботи, оновлений опис 500 символів. Посилання на сайт, соціальні мережі, менеджери — не будуть відображатись, навіть якщо ви заповнити форму.  Можна видалити зайві фото, але наразі немає можливості змінювати їх місцями. 

Під контактами ви можете додати безкоштовно опис до 500 символів, а також пройти опитування. Воно зроблено для того, щоб розуміти, які послуги ви надаєте і потім відображати вашу компанію не лише на сторінці рубрики, але і на сторінці тегу. Детальніше що таке сторінка тегу запитаннях вище. Інформація з опитування не відображається одразу на Сайті, а зберігається у системі top20.ua. 

На top20.ua діє система постперевірки. Оновлення з'являються на Сайті протягом декількох хвилин, але потім переглядаються контент-менеджером. Я разі виникнення питань інформацію, що протирічить “Правилам користування сайтом” буде змінено або з вами зв'яжеться особистий консультант. 

Якщо ви клієнт компанії і хочете запропонувати зміни, то натисніть на кнопку “редагувати бізнес інформацію” або “редагувати”. Далі на кнопку “Запропонувати зміни” і заповніть форму.

Зверніть увагу! Запропоновані зміни не відображаються одразу на Сайті і проходять перевірку контент-менеджером. Це займає від 48 годин не враховуючи вихідні дні. 

 

Чи є на Сайті особистий кабінет?

Ні, особистий кабінет не передбачений. Але власники компанії, що зареєстровані на Сайті, можуть переглядати свою статистику і редагувати інформацію. Інформацію як зайти на сторінку статистики та редагування шукайте вище у питаннях/відповідях. 

 

Чому я отримую листи від top20.ua?

Очевидно ваш емейл зазначений на бізнес-сторінці компанії в системі Сайту top20.ua. Якщо емейли приходять вам помилково — зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “контакти” або за емейлом info@top20.ua.

 

Чи можна поставити або змінити мітку на карті?

Тимчасово через певні проблеми Google Maps top20.ua не може ставити мітки на карті. 

 

Чому компанія має певну назву на Сайті? Як її змінити?

На Сайті діють певні правила назв компанії, з якими можна ознайомитись у розділі “Правила користування сайтом”. Також більшість компаній починаються з оригінальної назви для того, щоб відвідувачі могли користуватись сортуванням за алфавітом на рубричних/тегових сторінках. 

Ви можете змінити назву компанії на сторінці редагування або зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua. Назва буде змінена, відповідно до наших правил. 

 

Які правила додавання фото?

Детальніше з правилами додавання фото можна ознайомитись у розділі “Правила користування сайтом”. 

 

Як отримати позначку резервне живлення?

Позначка “Резервне живлення” означає, що ваша компанія має можливість працювати в умовах блек-ауту і надавати послуги. Для того, щоб отримати її — зареєструйтесь як представник компанії і заповніть форму на сторінці статистики. Форма з’явиться автоматично. Або зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua


 

Я хочу розміщувати інформацію про Відгуки з top20.ua на своєму сайті. Як я можу це зробити?

Якщо ви власник компанії, зайдіть спочатку на сторінку статистики, яка доступна після Авторизації на Сайті. Далі знайдіть блок “Покажіть свій рейтинг потенційним клієнтам” і натисніть на кнопку “Дізнатися більше”.

 

Скопіюйте код з Сайту і передайте своїм розробникам для розміщення. Детальніше у відео

 

Часті запитання про розміщення компаній на Сайті

 

Як додати компанію на Сайт?

Це можна зробити швидко і безкоштовно за допомогою кнопки “Додати компанію”, що знаходиться у шапці Сайту. Або зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua вказавши наступні відомості: назва та рід діяльності компанії, адреса, телефон, соцмережі, сайт, емейл, опис до 500 символів без пробілів. Також можна прикріпити 5 фото, що відповідають “Правилами користування сайту”. 

Зверніть увагу, що на на безкоштовному розміщені на бізнес-сторінці компанії відображається лише назва, телефон та адреси, розклад роботи, опис до 500 символів. Посилання на сайт, соціальні мережі, емейл, месенджери, більша кількість фото та відео, підняття компанії у списку, відсутність реклами на картці — це все входить у платне розміщення.  

 

Компанія додається у 4 етапи. У шапці Сайту натисніть на кнопку "додати компанію".

 

1. Потрібно ввести назву компанії, вибрати місто, додати вулицю та номер телефону, емейл та адресу сайту. Також ви можете додати опис компанії до 500 символів без пробілів. Текст може бути змінений відповідно до “Правил користування сайту” зі збереженням змісту менеджером підтримки. 

 

2. Розмістіть лого, фото, прайс (у форматі pdf); соцмережі. Якщо цієї інформації немає, то натисніть на кнопку "далі". 

 

3. Введіть графік роботи.

 

4. Оберіть свою посаду у компанії та введіть ПІБ, телефон.

 

Натискайте кнопку "додати компанію" для завершення реєстрації. Ваша компанія додана у нашу систему та з’явиться на Сайті протягом тижня після перевірки менеджером з підтримки top20.ua. Ознайомтесь с тарифними планами та оберіть варіант найбільш відповідний вашим цілям на сторінці "Реклама на сайті". Якщо у вас виникли запитання, команда підтримки Сайту top20.ua завжди поруч. Ви можете легко змінити неактуальну інформацію чи придбати рекламний пакет. Зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” або за емейлом info@top20.ua.

 

Що включає безкоштовне розміщення на Сайті? 

На безкоштовному розміщенні компанія отримує:

  • Наявність телефона та адреси.
  • Відображення до 5 фото.
  • Опис компанії до 500 символів.
  • Статистика відвідувань, що надсилається щомісяця на електронну пошту, яка вказана на бізнес-сторінці компанії. 
  • Повідомлення про нові Відгуки на електронну пошту. 

 

Що включає платне розміщення на Сайті? 

Платне розміщення відрізняється залежно від обраного пакету. Порівняти та ознайомитись з цінами можна у розділі “Реклама на сайті”. 

 

На найнижчому комерційному пакеті Base компанія отримує:

  • Розміщення в рубриці та на теговій сторінці перед іншими компаніями на безкоштовній основі.
  • Клікабельні посилання на сайт компанії, фейсбук та інстаграм, а також на чати в Telegram і Viber, дірект Instagram, месенджер Facebook.
  • Більше фото та відео (кількість різниця від пакету), меню,прайс
  • Унікальний опис компанії. 
  • Відсутність реклами на бізнес-сторінці компанії.
  • Можливість відповідати на Відгуки від імені компанії.
  • Повідомлення про нові Відгуки.
  • Можливість розміщення акційних пропозицій.
  • Електронні афіші з Qr-кодами на форму для Відгуків.

 

У вищих пакетних розміщеннях Standart, VIP, Gold додатково є такі переваги:

  • Бонусні гроші на проморахунок "цільові дзвінки".
  • Можливість колл-трекінгу.
  • Банер в рубриці (на 1 або 2 місяці залежно від пакету).
  • Розміщення новини на сайті 20minut.ua у Вінниці та Тернополі, або ж на сайті vsim.ua у Хмельницькому, показ у віджетах. Розміщення у інших містах наразі не передбачається.

 

Які є додаткові платні послуги? 

Додатково на Сайті є розміщення банерної реклами у рубриці, а також розміщення інформації про компанію у місцевому блозі або загальному блозі про локальний маркетинг.

 

Як підняти свою компанію у списку?

Компанії, що співпрацюють з Сайтом на комерційній основі піднімаються вище у списку залежно від пакету. Ранжування на сторінках рубрик та тегів "Топ20 рекомендує" відбувається так:

  • Пакет Gold.
  • Пакет VIP.
  • Пакет Standart.
  • Пакет Base.

Між групою пакетів (наприклад між усіма компаніями, що мають пакет Gold) ранжування іде по відгукам та оцінці (тобто за формулою Нижня межа довірчого інтервалу Вілсона для параметра Бернулі), яка розраховується за певний період існування компанії. Якщо 2 компанії з однаковим пакетом мають однаковий рейтинг, то першою буде та компанія, що раніше придбала пакетне розміщення. 

 

Що таке цільові дзвінки?

Це новий формат просування локального бізнесу з оплатою за результат. Ви платите лише за унікальний дзвінок від клієнта — всі наступні розмови з цим клієнтом безкоштовні протягом місяця. Замість вашого особистого номера, ми показуємо колл-трекінговий (підмінний) номер. Клієнт телефонує, дзвінок переадресовується на ваш особистий номер, розмова потрапляє до нас у систему (прослуховування дзвінків доступне лише вам). Щомісячно надається статистика по вашій компанії з списом цільових та нецільових дзвінків. Детальніше можна дізнатись тут

 

Як підключити дзвінки на Топ20?

Заповніть заявку на консультацію тут. Наш менеджер зв’яжеться з вами та розкаже більше про дзвінки на top20.ua.

 

Яким чином інформація про мою компанію потрапила на Сайт?    

Сайт top20.ua – це найбільший сервіс з реальними відгуками користувачів про різноманітні компанії по всій Україні. Якщо ви не відправляли запит на створення сторінки, найімовірніше, вона була створена одним з наступних шляхів:

  • Адміністрація дізналась про вашу компанію з Всесвітньої мережі.
  • Компанія була додана клієнтами або персоналом. 

Сайт top20.ua містить інформацію довідкового характеру, правовий статус якої передбачений статті 12 Закону України "Про інформацію".

 

Як видалити компанію?    

Бізнес сторінка компанії не видаляється з Сайту за будь-яких умов. Якщо компанія припинила існування контактна інформація видаляється за запитом, так як більше не є актуальною, але відгуки залишаються, оскільки несуть цінність при виборі сервісу для Користувача.

 

Чому компанія зачинена?    

Якщо компанія має позначку “зачинено назавжди”, інформацію про стан роботи компанії контент-менеджер взяв з Всесвітньої мережі.  Якщо інформація не відповідає дійсності і компанія працює, або навпаки зачинена у зв’язву з певними умовами, Користувач має право звернутись до Адміністрації. Назавжди зачинені компанії не показуються в списку у рубриці. 

 

Що робити, коли моя компанія відкрилась на місці іншої і в нас однакова адреса?    

Якщо компанія зачинена — зверніться до Адміністрації, щоб менеджер підтримки Сайту оновив інформацію. Вашу компанію можна додати як нову з тією ж адресою.

 

Чому до мене телефонують, якщо я не маю відношення до компанії?    

Адміністрація слідкує за оновленням інформації, але не може завжди гарантувати її достовірність згідно “Правил користування сайтом”. Якщо ваш телефон помилково зазначений на бізнес-сторінці компанії зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” або за емейлом info@top20.ua.

 

Часті запитання про відгуки 

 

Що таке відгук?

Відгук – це враження, які Користувач залишає на сайті top20.ua, щоб поділитися своєю думкою з іншими. Ви можете написати відгук про будь-яку компанію. Кілька моментів, про які слід пам'ятати: 

  • top20.ua рекомендує щиро і чесно описувати свої враження у відповідності з “Правилами користування сайту”. 
  • Написання відгуків безкоштовне. 
  • Відгуки видаляються лише на прохання автора, а також якщо вони не відповідають “Правилами користування сайту”.

 

Які є інструкції щодо вмісту Відгуків?

  • Можна залишати Відгуки, які описують досвід отримання клієнтського сервісу, навіть якщо не купувався товар чи послуга (наприклад, консультація у магазині). 
  • Можна давати оцінку телефонної розмови, якщо була отримана консультація працівника компанії у питаннях пов’язаних з отриманням послуг чи товарів тощо. 
  • Додавати підказки чи інформацію, корисну при виборі компанії (наприклад, рекомендація конкретної страви тощо). 
  • Дозволено писати Відгуки та враження за маленьких дітей чи людей похилого віку, що не можуть самі скористатись Сайтом за умови, що вони були учасниками взаємодії з компанією. 
  • Заборонено висловлювання про політичні ідеології, практику працевлаштування в компанії чи інші питання, які не стосуються суті споживчого досвіду. Більше можна знайти у “Правилах користування сайтом”.
  •  

Як написати Відгук?

Залишити свій Відгук про компанію на Сайті не складе зусиль. За допомогою пошуку чи розділів на Сайті знайдіть компанію, про яку хотіли б написати Відгук. Якщо Ви не можете знайти потрібну компанію, можливо, її ще немає в каталозі. Повідомити про це можна звернувшись у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua

1. Натисніть на кнопку "додати відгук" тут

або тут:

2. Заповніть форму Відгуку. Форма має опитування про послуги компанії. Ви можете пропустити цю інформацію, якщо не хочете відповідати.  Відгук повинен включати в себе: оцінку про "якість", "ціну” та “обслуговування"; сам текст Відгуку (мінімум 30 символів); фотографії за бажанням.

3. Далі з’явиться вікно “Авторизація”. Оберіть пункт увійти через соцмережі або “через e-mail”.

Якщо ви не зареєстровані на Сайті, то введіть ім'я, емейл та дату народження, яка буде слугувати паролем. 

Якщо ви вже зареєстровані на Сайті, то заповніть всі поля, які були вказані при першому вході.

Якщо ви не пам'ятаєте ім'я та дату народження, які вказували при реєстрації — введіть, будь ласка, емейл і клікніть на кнопку "Нагадати дані на е-мейл". Натисніть кнопку "Відправити відгук". Після цього Ви побачите його на сторінці компанії. Ваш Відгук буде розглянуто протягом декількох робочих днів. Якщо публікація містить у собі заборонені матеріали, то Відгук буде видалено. 

4. Також ви можете увійти на Сайт перед тим як залишити Відгук. Для цього натисніть на кнопку “Увійти” і виконайте дії вказані вище.

 

Як залишити коментар як користувач або від імені компанії?

Для відповіді на Відгук натисніть на кнопку "відповісти" під відгуком. Далі виконайте аналогічні дії, як при залишені Відгуку.

Якщо ви реєструєтесь через соцмережі підтягнеться ім'я, яке вказане на сторінці.

Якщо ви реєструєтесь через емейл, підтягнеться ім'я, яке ви вказували у полі "ім'я".

Відповідь з логотипом та від імені компанії відбувається на комерційній основі.

 

Як часто можна писати Відгуки?

Ви можете написати необмежену кількість Відгуків про компанію, але Відгуки, що штучно занижують або підвищують рейтинг компанії будуть об’єднуватись або видалятись залежно від ситуації.

 

Коли буде опублікований мій Відгук?

На Сайті немає системи попередньої перевірки. Це означає, що Відгуки публікуються одразу після написання перевіряються). Виходячи із принципової неможливості перевіряти достовірність і правдивість інформації у Відгуці, Адміністрація оцінює Відгуки за критеріями добросовісності, відповідності вимогам чинного законодавства України та наявності або відсутності порушень чинного законодавства України.

 

Чи можу я змінити/видалити свій Відгук?

Після додавання Відгука або відповіді на Відгук змінити/видалити його самостійно неможливо. Якщо Ви хочете внести зміни повідомити про це можна звернувшись у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua. Написати лист Адміністрації потрібно з пошти, через яку пройшла Авторизація на Сайті. Якщо Ви авторизувались через соцмережу потрібно написати з відповідного аккаунту на сторінку top20.ua в Instagram або Facebook. Посилання на соцмережі знаходяться у розділі “Контакти”. 

 

Що робити, якщо залишено Відгук не про ту компанію?

Якщо ви залишили Відгук не про ту компанію, то повідомити про це можна звернувшись у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua. Написати лист Адміністрації потрібно з пошти, через яку пройшла Авторизація на Сайті. Якщо Ви авторизувались через соцмережу потрібно написати з відповідного аккаунту на сторінку top20.ua в Instagram або Facebook. Посилання на соцмережі знаходяться у розділі “Контакти”.

 

Мій Відгук відображатися на інших веб-сайтах або в інших публікаціях?

Написані Вдгуки стають власністю top20.ua. Адміністрація має право повністю або частково розміщувати Відгуки своїх користувачів у соціальних мережах або використовувати їх в рекламних матеріалах. 

 

Якщо я напишу Відгук про компанії, чи може компанія зв'язатися зі мною з цього приводу?

Власники або керуючі компанії можуть зв'язатися за допомогою відповідей до Відгуків. Власник компанії може подякувати автору за Відгук, запросити більш докладні відомості або врегулювати проблеми клієнта, пов'язані з обслуговуванням. 

 

Чому мій Відгук видалено?

Відгуки видаляються якщо вони не відповідають “Правилами використання сайту” або ж штучно занижують чи підвищують рейтинг компанії.

 

Ви публікуєте тільки хороші Відгуки?

Зовсім ні! top20.ua хоче бути корисними для користувачів, рекомендуючи їм хороший сервіс. Але також ми хочемо бути корисними для компаній, вчасно звертаючи їхню увагу на можливі проблеми і недоліки для їх усунення. Ми публікуємо всі Відгуки наших користувачів: позитивні, негативні і нейтральні.

 

Як ви отримуєте Відгуки?

Користувачі можуть залишити відгуки самостійно через Сайт top20.ua. На Сайті розміщуються Відгуки зі сторонніх ресурсів, а саме: Tripadvisor, Foursquare та Google Business Profile. На Сайті розміщуються ті Відгуки, що мають текст більше 30 символів, а не лише оцінку. Адміністрація має за собою право видаляти Відгуки, що суперечать “Правилам користування сайту”.

 

Як проходить перевірка Відгуків?

Якщо ви бачите Відгук, який, на вашу думку, порушує “Правила користування сайту” зверніться у службу підтримки Сайту у розділі “Контакти” чи за емейлом info@top20.ua та додайте додаткову  інформацію, яка може допомогти нам перевірити інформацію. 

Top20.ua не стає на чийсь бік у фактичних суперечках.

Top20.ua не має реальної змоги об’єктивно оцінити правдивість відуку. Але за запитом компанії менеджер підтримки відправляє Відгуки на перевірку, що триває від 48 год (не враховуючи вихідні дні) з проханням підтвердити, що клієнт користувався послугами компанії. Після перевірки top20.ua надсилає сповіщення електронною поштою власнику компанії чи користувачеві, який повідомив про вміст, повідомляючи їх про результати. 

Якщо ви отримали сповіщення про те, що Відгук не було видалено менеджером підтримки top20.ua, але ви отримали остаточну постанову від суду відповідної юрисдикції з поясненням того, чому Відгук є наклепом, зв’яжіться з нашою командою підтримки — тоді Відгук буде видалено. Також Відгук може бути видалено без оскарження з боку top20.ua, якщо він був доданий з інших ресурсів, де зараз є видаленим. 

 

Як правильно відповідати на Відгуки?

Для відповіді на це питання команда підтримки top20.ua розробила спеціальний гайд, де наочно проілюстровано, як варто відповідати на Відгуки. Ознайомитись з ним можна тут.