
Залучайте нових клієнтів
з Топ20
Прості та ефективні способи отримати нових клієнтів

Вас швидше знайдуть ті,
кому ви потрібні
Зручний зв'язок між Вами та новими клієнтами





Працюйте з відгуками та
підвищуйте свій рейтинг
84% споживачів
читають відгуки в інтернеті
Оцінки та відгуки клієнтів - на першому місці для довідки Топ20.
Отримуйте нові відгуки на е-мейл
Відповідайте клієнтам
Будьте відкритими
1. CID посилання
CID-посилання (Customer ID link, або посилання з унiкальним iдентифiкатором компанiї в Google Maps) — це прямий лiнк, який веде на сторiнку бiзнесу в Google, минаючи пошук. CID- посилання з великого сайту пiдвищує видимсть компанiї на картi Google та в пошуку Google при мiсцевих запитах.
2.Вiдкрите посилання на сайт компанiї
Чим бiльше вiдкритих зовнiшнiх посилань веде на ваш сайт, тим краще пошуковi системи ранжують його. Це допомагає пiднятися вище у видачi Google за локальними запитами (―кафе бiля мене ‖, ―салон у Івано-Франковську ‖ тощо).
3.Текстовий опис оптимiзований для ШІ-пошуку
Системи ШІ відповідають чiтко i структуровано, тому саме такi тексти вони прiоритетно використовують для формування своїх вiдповiдей. Ми спецiально готуємо тексти, оптимiзованi для Штучного iнтлекту, щоб вiн отримав потрiбнi знання про ваш бiзнес.

1. Заповнення всiх граф у бiзнес-профiлi, пiдтримка в актуальному станi
2. Пiдбiр ключових слiв за частотнiстю
3. Робота з вiдгуками: вiдповiдь, оскарження, бiблiотека методiв отримання реальних i регулярних вiдгукiв
4. Вiдбiр фото i вiдео, якi передаватимуть Google коректну iнформацiю про бiзнес
5. Регулярнi оновлення: пости, свiжi фото
Cтрок виконання - 3 робочi днi
Власний домен (можлива реєстрацiя)
Хостинг не потрiбен
Адаптивний до мобiльних та ПК
Для створення використовуємо наявну iнформацiю з Топ 20 та iз соцмереж



Статистика відвідувань,
дзвінків і ваша
доля на ринку
Слідкуйте за кількістю пошукових запитів, переглядів своєї компанії, дзвінків та переходів на ваш сайт.
Оберіть ефективну
рекламну пропозицію для
вашої компанії
- Розмiщення компанiї в рубрицi перед компанiями на пакетi Free
- Текстовий опис оптимiзований для ШІ-пошуку
- Кiлькiсть категорiй 1
- Фото 20
- Вiдео, меню, прайс
- Посилання на сайт компанiї, Facebook, Instagram + чати Viber, Telegram, Facebook Manager, Instagram direct
- Повiдомлення про вiдгуки, можливiсть вiдповiдати на вiдгуки вiд iменi компанiї, електроннi афiшi з QR-кодом на форму для вiдгукiв
- Розмiщення акцiйних пропозицiй
- Вiдсутнiсть банерної реклами на бiзнес сторiнцi компанiї
- Можливість відповідати на відгуки від імені компанії
- Повідомлення про нові відгуки
- Унікальний опис компанії
- Всі Base функції , плюс:
- Розмiщення компанiї в рубрицi перед компанiями на пакетi Базовий
- Кiлькiсть категорiй 2
- Фото 40
- CID посилання
- Створення односторiнкового базового сайту
- Всі Standart функції , плюс:
- Розмiщення компанiї в рубрицi перед компанiями на пакетi Стандарт
- Кiлькiсть категорiй 3
- Фото 60
- Банер в категорiї 1 мiсяць
- Аудит пошукової реклами або таргету вiд агенцiї ContextSisters
- Всі VIP функції , плюс:
- Розмiщення компанiї в рубрицi найвищий прiоритет
- Кiлькiсть категорiй без обмежень
- Фото 100
- Банер в категорiї 2 мiсяцi
- Відкрите посилання на сайт компанiї
- Оптимiзацiя бiзнес профiлю компанiї на Google картi
- Розробка банера для вашої компанії
розміщення?
- Відображення до 5 фото на сторінці компанії
- Наявність телефона та адреси на сторінці компанії
- Опис компанії до 500 символів
- Наявність компанії в рубриці
- Статистика відвідувань
- Повідомлення про нові відгуки
Виберіть той, який вам підходить найкраще:
Щоб здійснити оплату на карту ФОП, надайте наступні дані:
- Код отримувача
- Рахунок отримувача
- Назва банку
Після оплати, будь ласка, надішліть квитанцію для підтвердження. Також повідомте нас, якщо вам потрібен договір, і як зручно його отримати – поштою чи через електронну систему документообігу.
Для оплати на р/р надайте нам інформацію про:
- Платника
- Його реквизити
- Оберіть зручний спосіб отримання договору (при потребі)
Будь ласка, уточніть, чи є ви платником податку на додану вартість (ПДВ), щоб ми могли правильно виставити рахунок – з ПДВ чи без нього.