"Зараз ми всі один за одного". Як вінницькі заклади відпочинку підтримують ЗСУ

України, а й допомагають ЗСУ. В рамках проєкту «Народний бренд 2022» розкажемо про два таких бізнеси, які використовують свої ресурси задля перемоги.

"Сейчас мы все друг за друга". Как винницкие заведения отдыха поддерживают ВСУ

  • Триває конкурс «Народний бренд 2022», який цьогоріч змінює свій формат на благодійний.
  • В рамках проєкту ми розповідаємо про локальний бізнес, вінницькі підприємства та компанії, які підтримують ЗСУ

Амуніція, харчі, автівки, медикаменти та багато іншого передають власники бізнесів війську, допомагають переселенцям. З початку повномасштабної війни вінницькі підприємства та компанії не лише підтримують економіку України, а й допомагають ЗСУ. В рамках проєкту «Народний бренд 2022» розкажемо про два таких бізнеси, які використовують свої ресурси задля перемоги. 

 

«Сінема Сіті» тримає культурний фронт 

Війна йде як на полі бою, так і в культурній площині, тому мережа кінотеатрів «Сінема Сіті» наразі працює на обидва фронти задля нашої перемоги. З перших днів повномасштабного вторгнення працівники кінотеатру активно підтримували бійців ТРО, надавали оргтехніку, засоби зв'язку. Колегам, які пішли служити до лав ЗСУ, допомагали з амуніцією.

— З перших днів повномасштабного вторгнення ми долучилися до акції протесту щодо заборони показу фільмів американських та європейських кіностудій у росії, — розповідає Оксана Мастерук, директор вінницького кінотеатру «Сінема Сіті». — Завдяки спільним зусиллям українських кінотеатрів та дистриб’юторів, з ринку росії пішли такі велетні світової кіноіндустрії як Warner Brothers, Sony та інші.

Крім цього, у мережі кінотеатрів «Сінема Сіті» періодично відбуваються благодійні покази мультфільмів, вартість квитка символічна — лише одна гривня для резервування місця за гостем. Адміністрація робить це для того, аби у людей була можливість провести час із родиною, вийти з виру важких переживань хоча б на кілька годин, та подарувати у часи війни радість дітлахам. «Великий червоний пес Кліффорд», «Навколо світу за 80 днів», «Песики на варті», «Команда котиків», «Вартові теракоти», «Таємниці парку розваг», «100% вовк», «Пухнасті бешкетники», «Викрадена принцеса» —  чудові мультфільми, які дітлахи мають змогу переглянути безкоштовно.

Також у мережі кінотеатрів «Сінема Сіті» діють постійні акційні пропозиції для внутрішньо переміщених осіб, воїнів ЗСУ та їх родин — знижка 20% на всі квитки. 

— До того ж, у нас склалася дуже гарна традиція разом з гостями — донатити на ЗСУ, — каже директор «Сінема Сіті». —  На День Захисників та Захисниць України з усіх придбаних квитків на фільми «Максим Оса та Золото Песиголовця», а також «Я працюю на цвинтарі» увесь наш заробіток ми передали на ЗСУ. А вже на днях у продаж у касі кінотеатрів «Сінема Сіті» надійдуть патріотичні стікерпаки, з продажу яких всі кошти будуть направлені у фонд «Повернись живим». 

Та повертаючись до боротьби на культурному фронті, ми дуже раді тому, який ажіотаж викликає у наших гостей вихід у прокат наших українських фільмів. Ми здійснили повторний прокат таких фільмів як «Черкаси», «Захар Беркут», «Викрадена принцеса», «Микита Кожум’яка» та інші.

 «Скажені сусіди», «Стоп Земля», «Снайпер. Білий ворон», «Я працюю на цвинтарі», «Максим Оса та Золото Песиголовця», «Нація футболу», «Клондайк» — неперевершені українські стрічки, які варто переглянути. 

— Більшість із цих фільмів за численними проханнями гостей ми продовжували в прокаті, оскільки помітили, що попит на вітчизняне кіно зростає, а це не може не радувати, — говорить Оксана Мастерук. — Ми чекаємо усіх вже зовсім скоро у «Сінема Сіті» переглянути фільми «Клондайк», «Область героїв», «Маріуполіс 2» та інші прем’єри українського виробництва, які варто дивитися, аналізувати, переживати та робити власні висновки. Адже великий народ великої України має тяжку та героїчну історію, яку варто пізнавати як через книги, так і через чудові вітчизняні стрічки.

 

«BUTTERFLY SPA-HOTEL» і клуб «Нескорених»

Через терористичні дії агресора, вся країна вимушена змінювати свій життєвий і робочий розпорядок. З першого дня повномасштабного вторгнення російських агресорів, заміський комплекс «BUTTERFLY SPA-HOTEL» започаткував на своїй території діяльність волонтерського центру прихистку та допомоги людям, які залишились без опіки у нашому регіоні.

Заклад, який знаходиться поруч із трасою, приймав усіх, хто, тікаючи від війни, шукав тимчасовий прихисток. Всі приміщення комплексу персонал переобладнав на центр прийому переселенців.  Ще вчорашні просторі конференц-зали перетворились на переповнені приміщення для ночівлі біженців. Щодоби приймали близько 500 осіб, надаючи ночівлю, гарячий душ та харчування кожному — все абсолютно безкоштовно.

— Неймовірна кількість людей тікали, знаючи від чого, та без жодного розуміння — куди, — говорять менеджери комплексу. — А в нас сумніву не було, ми приймали усіх, кожного українця з дітьми, з собачкою чи котиком. Деякі люди лишали кошти з вдячністю за прихисток. На ці гроші ми придбали ще 60 надувних матраців, аби прийняти ще більше переселенців. 

 

Напевне, всі пам’ятають проблеми з паливом, а отже з логістикою у перші тижні повномасштабної війни. Тоді в «BUTTERFLY SPA-HOTEL» було прийняте рішення доставляти їжу та ліки людям похилого віку та багатодітним мамам, що не мали змоги дістатись до пункту придбання необхідного.

— Приймаючи у себе тисячі біженців, ми відчували, що все більшим болем українців ставали не матеріальні проблеми, — розповідать працівники. — Психологічний біль переважав у тисячу разів. Наша директорка Жанна Орочинська заснувала також і спільноту  «Посестри Вінниччини» для підтримки жінок, у яких перебувають на передовій чоловіки, батьки чи діти.

Маючи приміщення, що може виконувати роль бомбосховища, заміський комплекс «BUTTERFLY SPA-HOTEL» брав участь у програмі з релокації бізнесу. На сайті можна знайти інформацію з надання підтримки волонтерським організаціям.

Клуб «НЕСКОРЕНИХ» — це програма по підтримці захисників нашої держави. А програмою лояльності можна скористатися вже сьогодні.

 Коротко у цифрах:

  • було придбано, оснащено та передано на передову три автівки на суму майже 3 000 000 грн;
  • витрати на утримання власного центру прихистку на сьогодні досягли понад  1 000 000 грн;
  • гуманітарна допомога військовим (медикаменти, засоби гігієни, будівельні матеріали та ін.) понад 400 000 грн;
  • м'ясні консерви власного виробництва близько 500 банок (окрема подяка шеф-кухарю Вадиму Кривому);
  • ремонт швидкої допомоги та транспортні витрати (евакуатор) 67 000 грн.

За весь період військового стану жоден працівник не був звільнений з причини скорочення, заробітна плата виплачується без затримок, — кажуть у закладі.  

— Колектив «BUTTERFLY SPA-HOTEL» досить великий, та без сильного очільника, справжнього наставника ми не були б такими рішучими. Сміливість нашої директорки Жанни Орочинської вражала з перших годин і до сьогодні. Майже щотижня вона особисто відправляється до небезпечних регіонів з автівками, повними гуманітарної допомоги. А ідеї заснування тих чи інших спільнот не на порожньому місці — чоловік Жанни Леонідівни від 24 лютого теж у лавах захисників України. Зараз ми не кожен сам за себе. Зараз ми всі один за одного!

 

 «Народний бренд» для ЗСУ

«Народний бренд» — це конкурс на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який проводить RIA Media. Це 21-річна історія і традиція, що сильніші за ворога. Визначення найкращих цьогоріч буде проходити у п'яти містах нашої країни: Вінниця, Тернопіль, Хмельницький, Кропивницький та Чернівці.

Підтримати локальні компанії і висловити їм свою довіру та вдячність можна, проголосувавши https://top20.ua/vn/brand.

Аби наблизити перемогу України, ми засновуємо благодійний фонд на чолі з редакцією RIA/«20 хвилин» та головним редактором Вадимом Павловим. Від початку війни він працює на підтримку вінницьких військових на передовій. 

За цей час волонтери фонду придбали та передали три позашляховики, виготовили кілька сотень бронежилетів. Наші хлопці на Сході і Півдні країни, від Херсону до Донбасу безкоштовно отримали цей захист. Також власними зусиллями фонд забезпечив підрозділи раціями, тепловізорами, одягом та іншою військовою амуніцією.

Всі учасники конкурсу «Народний бренд» цьогоріч зможуть доєднатись і задонатити будь-яку суму. А ми в свою чергу за ці кошти закупимо необхідні речі для бійців ЗСУ. Наша ціль: 100 000 гривень. Ми обов’язково розповімо, як і кому ці внески допоможуть. 

Автор статті - "Литвин Вікторія"

Найкращі статті