Голосування в «Народному бренді» добігає кінця. Розповідаємо про бізнес, що допомагає ЗСУ

Підбиваємо попередні підсумки голосування.

Голосование в «Народном бренде» подходит к концу. Рассказываем о бизнесе, помогающем ВСУ

Голосування в «Народному бренді» добігає кінця. Розповідаємо про бізнес, що допомагає ЗСУ

  • Голосування в конкурсі «Народний бренд 2022» вже зовсім скоро добігає кінця. 
  • Цьогоріч в рамках проєкту ми розповідаємо про локальний бізнес, вінницькі підприємства та компанії, які підтримують ЗСУ. 
  • А зараз — підбиваємо попередні підсумки голосування. 

З початком повномасштабного вторгнення робота усіх свідомих компаній змінила свій фокус. Тепер, окрім підтримки економіки країни, бізнеси використовують свої ресурси для нашої головної мети — перемоги. 

Раніше ми вже розповідали про підприємство «Ортопедсервісцентр», яке підтримує ЗСУ, ставлячи бійців на ноги. Говорили про те, як вінницькі заклади відпочинку, магазини з продажу техніки та кафе підтримують ЗСУ. Історії підприємців можна прочитати ТУТ і ТУТ

Сьогодні розповідаємо про вінницьке агентство з нерухомості «Олімп». Вони вже впродовж 20 років пропонують послуги з: купівлі, продажу і оренди нерухомості. Кажуть, що їхніми основними принципами роботи є надійність, якість і доступність. А з 24 лютого, окрім професійних обов’язків, співробітники агентства активно допомагають ЗСУ. 

— Наша робота з початку повномасштабного вторгнення змінилася, думаю, як й у всіх. З'явилися абсолютно інші пріоритети. Найважливішим було те, щоб наші військові втрималися, — каже директор компанії В'ячеслав Заремба. — Але ми розуміли, що працювати треба. Бо, якщо не розвивати бізнес, то не буде чим підтримувати ЗСУ. 

Працівники «Олімпу» всіляко підтримують армію, є кілька напрямків допомоги: закупівля авто, донати, поїздки на фронт. 

— Зараз кожен має бути волонтером, принаймні мінімально ми всі щось робимо. До організації поїздок різною мірою підключається вся команда, — розповідають в агентстві нерухомості. 

Працівники компанії регулярно виїжджають на фронт, здійснили вже понад десять поїздок. Їздять на Донецький напрямок. 

— Допомоги військові потребують різної. Спершу завозили плівку, скоби, утеплювачі, харчі, — розповідають в «Олімпі». — Зараз всі підрозділи потребують гуми на машини, теплих спальників, домашньої їжі. 

Також компанія закуповує на фронт машини. Роблять це самостійно, або ж долучаються до зборів інших волонтерів. Збори коштів в соцмережах не відкривають, а допомагають власними фінансами, грошима своїх рідних, друзів, знайомих.

 — Увага — це те, що найбільше потрібно військовим. Всі мають тут працювати так, щоб військові це відчували там, — кажуть в агентстві.

ВІДЕО ДНЯ

Підсумки голосування за «Народний бренд 2022»

30 листопада завершиться двомісячне онлайн голосування за звання кращих у Вінниці — «Народний бренд». В цьому році в конкурсі змагалися компанії в 62-х номінаціях. 

Цьогоріч попередні підсумки голосування наступні. 

Найбільше голосів:

  • 1 місце номінація «Медичний центр» — 9339 голосів;
  • 2 місце номінація «Ресторан» — 6854 голосів;
  • 3 місце номінація «Аптека» — 5777 голосів.

Найменше голосів:

  • 1 місце номінація «Магазин дверей» — 2577 голосів;
  • 2 місце номінація «Організація заходів» — 2615 голоси;
  • 3 місце номінація «Фаст-фуд і доставка» — 2703 голосів. 

 

П’ятірка абсолютних лідерів серед всіх компаній:

  • Кондитерські вироби «ТМ Солодка Мрія» — 2680 голосів
  • Магазин побутової хімії «Я-Господиня» — 2356 голосів
  • Медичний центр «Центр-B» — 2232 голоси
  • Аптека «Конекс» — 2212 голосів
  • Виробник, ТМ (молочні продукти) «ТМ Молокія» — 2171 голос.

Якщо порівнювати з минулими роками, то у 2021 році в голосуванні взяло участь 30 717 городян, у 2022 році — 18 365 жителів нашого міста. Навіть, враховуючи постійну відсутність світла та зв'язку, ми все одно отримали велику кількість учасників голосування. І остаточні результати голосування ми оголосимо 2 грудня о 17.00.

 

«Народний бренд» — це конкурс на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який проводить RIA Media. Це 21-річна історія і традиція, що сильніші за ворога. Тому навіть під час війни він відбувається, щоправда, з деякими змінами. 

Аби наблизити перемогу України, ми заснували благодійний фонд на чолі з редакцією RIA/«20 хвилин» та головним редактором Вадимом Павловим. 

Всі учасники конкурсу «Народний бренд» цьогоріч зможуть доєднатись і задонатити будь-яку суму. А ми своєю чергою за ці кошти закупимо необхідні речі для бійців ЗСУ. Наша ціль: 100 000 гривень. Ми обов’язково розповімо, як і кому ці внески допоможуть. 

Автор статті - "Литвин Вікторія"

Найкращі статті